کرج - رییس پلیس امنیت عمومی استان البرز با بیان اینکه با هر گونه تظاهر به روزه خواری در ماه مبارک رمضان به شدت برخورد خواهد شد از فعالیت برخی واحدهای صنفی برای ارائه خدمات به مسافران در این ماه خبرداد.

برخورد شدید با تظاهر به روزه خواری/فعالیت مشروط برخی واحدهای صنفی در ماه رمضان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ محمدعلی صفایی صبح امروز پنج شنبه در نشست خبری با رسانه های گروهی با تاکید براینکه حرمت ماه مبارک رمضان باید از سوی تمامی اقشار جامعه حفظ شود گفت: در هفته های اخیر جلسات مختلفی با اتاق اصناف و برخی اتحادیه ها برگزارشد و در نهایت مقرر شد با توجه به مسافرخیز بودن کرج وشهرهای استان و قرار گرفتن البرز در مسیر تردد شهرهای غربی وشمالی کشور برخی واحدهای صنفی از جمله رستوران ها در این ماه با حفظ برخی شرایط خدمات دهی کنند.

وی تصریح کرد:۳۵  واحد صنفی در ۱۵ روز نخست و ۳۵ واحد دیگر در ۱۵ روز دوم برای این موضوع در نظر گرفته شده است و می توانند با پوشش های لازم و رعایت برخی موارد فعالیت کنند ضمن آنکه در شهرستان های مختلف استان نیز واحدهای صنفی فعال از سوی اصناف مشخص شده اند.

سرهنگ صفایی به فعالیت قنادی ها و بستنی فروشی ها در این ماه اشاره کرد و گفت: با توجه به برخی مسایل در سال گذشته امکان فعالیت این واحدها در طول ساعات روز نیست و تنها می توانند یک ساعت قبل از افطار فعالیت کنند.

رییس پلیس امنیت استان البرزبه فعالیت واحدهای صنفی جاده چالوس اشاره کرد و گفت: واحدهای صنفی که پس از حد ترخص واقع شده اند امکان فعالیت در این ماه را دارند.

وی به فعالیت استخرها در ماه مبارک رمضان اشاره کرد وگفت: این اماکن در ساعات روز می توانند ارائه خدمات خود را به دو گروه کودکان زیر سن شرعی وافراد نیازمند به آب درمانی و موارد پزشکی ارائه کنند ضمن آنکه بوفه این استخرها امکان فعالیت در ماه مبارک رمضان را ندارند.

سرهنگ صفایی فعالیت بوفه ها و رستوران ها در ترمینال ها و ایستگاه راه آهن را با حفظ پوشش های لازم و رعایت موازین امکان پذیر دانست و گفت: واحدهای عرضه کننده حلیم وآشکده ها نیز مجاز به فعالیت در ساعات روز با حفظ پوشش های خاص هستند.

این مسئول با تاکید براینکه برخورد با افراد بدپوشش، پدیده سگ گردی و روزه خواری در این ماه صورت خواهد گرفت گفت: هرگونه خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات در ملا عام ممنوع بوده و برخورد می شود.

برچسب‌ها