کرج - سرپرست معاونت امنیتی سیاسی استانداری البرز با بیان اینکه وضعیتی که در شورای شهر کرج به وجود آمده قطعا مورد قبول استانداری نیست، گفت: معضلات اجتماعی هر چند کوچک به راحتی تبدیل به مطالباتی می شود که مشکلات امنیتی و سیاسی را ایجاد خواهد کرد.

وضعیت شورای شهر کرج قابل قبول نیست

خیرالله ترخانی در شورای اداری شهرستان کرج که صبح امروز پنج شنبه در فرمانداری کرج برگزار شد، با اینکه نارضایتی هایی درکشور وجود دارد و با توجه به اقدامات انجام نشده به موقع، مطالباتی را درپی داشته است، گفت:خواهشمندیم همکاران در معاونت اجتماعی به موقع موضوعات را رصد کنند و معضلات و مطالبات اجتماعی را به موقع در کلانشهر کرج پاسخ دهند تا به مسائل سیاسی امنیتی مبدل نشود.

ترخانی یکی از وظایف معاونت امنیتی سیاسی را رصد کردن اوضاع اجتماعی و سیاسی دانست و گفت: درجایی که نیاز است استانداری به کمک فرمانداری بیاید سریعا در خدمت فرمانداری خواهیم بود.

سرپرست معاونت امنیتی و سیاسی استانداری البرز در ادامه گفت: نظارت بر شورا و شهرداری ها بر عهده فرمانداری ها است و وضعیتی که در شورای شهر کرج به وجود آمده است قطعا مورد قبول استانداری نیست و این از وظایف بارز فرمانداری است که رسیدگی کند.

وی با اشاره به اینکه معاونین و مدیران وظایف خود را به درستی انجام دهند، خاطرنشان کرد: فرماندارکرج بایستی فرصت برنامه ریزی بهینه در شهرستان کرج را داشته باشد چراکه دو سوم از مدیریت استان البرز را شهرستان کرج تشکیل می دهد لذا با توجه به حساسیت موضوع از تمام ادارات و ارگان های دولتی می خواهیم تلاش بیشتری داشته باشند.

ترخانی در پایان گفت: سازمان صنعت و تجارت تلاش خود را در استان بیشتر کند تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات مردم دراین بخش باشیم .

برچسب‌ها