کرج- پدیده البرزی لیگ یک فوتبال ایران معتقد است فصل فوتبالی خوبی را در لیگ یک سپری کرده و البته حضور در تیم های تحت رهبری علی دایی را یکی از آرزوهای خود می داند.

فصل فوتبالی خوبی برایم رقم خورد/دوست دارم روزی شاگرد علی دایی شوم

قدس آنلاین – گروه استان ها: لیگ یک فوتبال ایران در حالی اوایل ماه جاری به پایان رسید که شاهد درخشش و نمایش برخی بازیکنان البرزی حاضر در این مسابقات بودیم.

«علی محمدی» از جمله جوانان البرزی موفق در فصل سپری شده لیگ یک کشور بود که توانست در پست هافبک دفاعی نمایشی قابل قبول در تیم شهرداری تبریز داشته باشد ویکی از خوب های مسابقات این فصل لقب بگیرد.

این چهره آینده دار فوتبال البرز با حضور در دفتر سرپرستی روزنامه قدس استان البرز گفتگویی با محوریت فصل سپری شده لیگ آزادگان و برنامه های پیش رو داشته که در ادامه می خوانید:

*در آغاز علاقمندیم اشاره ای به سوابق فوتبالی خود داشته باشی؟

متولد سال ۱۳۷۰ هستم و پنجمین سال است که در سطح لیگ های کشوری توپ میزنم. در این سالها در تیم های نیروی زمینی و بادران بازی کرده ام و ۲ سالی هم در خدمت تیم شهرداری تبریز بوده ام.

*از بازی های فصل جاری لیگ یک کشور بگو، سطح بازی ها چطوربود و عملکرد شهرداری تبریز را در این مسابقات چگونه ارزیابی می کنی؟

من از سال گذشته شهرداری تبریز را در لیگ دو همراهی می کردم و با این تیم به لیگ آزادگان صعود کردیم. باشگاه در شروع لیگ یک با جذب چند بازیکن تیم را تقویت کرد و به نوعی شاکله فصل قبل خود را حفظ کرد.

باشگاه ماندگاری در لیگ آزادگان را برای این فصل هدف گذاری کرده بود و در نهایت هم به این مهم دست پیدا کرد.

* عملکرد خودت را در این مسابقات چطور بود؟

۲۹ بازی برای تیم شهرداری تبریز انجام دادم  و۷ گل زدم وفکر کنم ۳ پاس گل دادم وبهترین گلزن تیم در این فصل بودم که به نظرم برای یک بازیکن که در پست هافبک دفاعی بازی می کند آمار قابل قبولی محسوب می شود.

از نظر خودم با توجه به اینکه اولین سال حضور در لیگ یک را تجربه می کردم فصل فوتبالی خوبی برایم رقم خورد و اگر حمایت های بیشتری از تیم در ابعاد مختلف صورت می گرفت به نظرم ظرفیت کسب عنوان تک رقمی برای تیم شهرداری تبریز هم مهیا بود.

*چهار سال بازی در لیگ دو ویک سال توپ زدن در لیگ آزادگان را تجربه کرده ای، به نظرت این توان را داری تا فصل آینده در یک تیم لیگ برتری توپ بزنی؟

یکی از خصوصیاتی که دارم وفق پیدا کردن با شرایط و فضای جدید در کوتاهترین زمان ممکن است، این اتفاق در سال های گذشته برای من به کرات رخ داده و در هر تیمی که حضور داشته ام به سرعت با شرایط وفق پیدا کرده ام و بهترین نمایش خود را ارائه کرده ام.

معتقدم اگر کادرفنی تیم های لیگ برتری به من اعتماد کنند این توان وظرفیت را دارم را توانایی های خود را نشان بدهم و مهره موثری برایشان باشم.

*یعنی قصد نداری دیگر در لیگ یک بازی کنی؟

هر بازیکنی دوست دارد در بالاترین سطح ممکن در لیگ به میدان برود ومن نیز از این قاعده مستثنی نیستم، قطعا روزی که فوتبال را آغاز کردم به این فکر می کردم که در لیگ برتر ودر تیم های بزرگ بازی کنم وخدارا شاکرم که در این مسیر پله پله جلو آمده ام.

*حال اگر شرایط بازی در لیگ برتر برایت مهیا شود ترجیح می دهی کدام تیم باشد؟

بازی در سایپا و حضور در تیمی که آقای دایی و ابراهیم صادقی در آن حضور دارند را ترجیح می دهم. آقای دایی همواره به جوانان بها داده و نتایج آن برای فوتبال کشورمان مشخص است و ابراهیم صادقی نیزجایگاهی ویژه در نزد من از لحاظ فنی واخلاقی دارد و کار کردن زیر نظر این دو عزیز را برای خود افتخار وفرصتی ویژه می دانم.

*انتخابت در تیم های لیگ یک است؟

در صورتی که فرصت ومجال بازی در لیگ برتر مهیا نشود دوست دارم در تیمی بازی کنم که مدعی صعود به لیگ برتر باشد واصطلاحا برای لیگ برتری شدن بسته شود.

*اگر اُکسین البرز این شرایط را داشته باشد چطور؟

اُکسین تیم شهر من است و در عمر کوتاه فعالیت خود توانسته جایگاهی خوب در فوتبال کشور پیدا کند. قطعا اگر این باشگاه نظر مثبتی روی من داشته باشد دوست دارم در این تیم توپ بزنم و کمک حال تیم شهرم برای رسیدن به لیگ برتر باشم.

بازیکنان البرزی زیادی در لیگ کشور حضور دارند که اگر شرایط حضورشان در اکسین فراهم شود می توانند به حضور پرقدرت نماینده البرز در لیگ یک کمک شایانی کنند.

*برگردیم به فصل سپری شده لیگ یک، این مسابقات را چگونه دیدی و آیا دو تیم صعود کننده را شایسته این عنوان می دانی؟

لیگ یک امسال از لحاظ فنی در سطح بالایی برگزار شد و تیم های باکیفیت بسیاری در این فصل داشتیم.

اینکه تا روز آخر چند تیم مدعی صعود به لیگ برتر بودند گواه سطح بالای این مسابقات بود وقطعا تیم های راه یافته به لیگ برتر در فصل جدید حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

معتقدم در کنار دو تیم شایسته نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان تیم هایی چون خونه به خونه، فجرسپاسی، بادران  وحتی اکسین این ظرفیت وتوان راداشتند تا لیگ برتری شوند.

*داوری ها چطوربود؟

در این فصل در دو بازی اخراج شدم که انصافا حق من نبود، با این حال معتقدم سطح قضاوت ها در این فصل خوب بود و مجموعا داوران تاثیر قابل عنوانی در رقم خوردن نتایج نداشتند.

*وصحبت پایانی شما؟

از روزی که فوتبال را آغاز کردم سعی کرده ام باتمام توان برای رسیدن به اهدافم تلاش کنم ودر این مسیر تنها دایی و خانواده ام حامی من بوده اند.

آرزوهایی فوتبالی زیادی هم دارم که تنها می توانم با تلاش و زحمت بیشتر به آنها برسم. امیدوارم تلاش ها و زحماتم در این ورزش دیده شود و در نهایت به آنچه می خواهم برسم.

در پایان هم از تمام مربیانی که حامی من در این سالها بوده اند و در رشد فنی ام اثرگذار بوده اند تشکر می کنم.

برچسب‌ها