شهرکرد- همزمان با روز آزادسازی خرمشهر، همایش بزرگ استانی مقاومت و پیروزی در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

همایش مقاومت و پیروزی در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد ، در این همایش بزرگ که با حضوراقبال عباسی استاندار، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، حاج محمد کیانی هرچگانی از فرماندهان عالیرتبه آزاد سازی خرمشهر، فرمانده ناحیه انتظامی استان، یادگاران عملیات غرورآفرین بیت المقدس، رزمندگان و خانواده های معظم شهداء برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی، از فرماندهان فاتح خرمشهر و مسئول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به سخنرانی پرداخت.

در ابتدای این همایش، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک روز ملی ایثار، مقاومت و پیروزی، گوشه هایی از رشادت های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر را بیان کرد.

وی گفت: ۳۰۰ رزمنده استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ و لشگرهای مختلف در این عملیات حضور داشتند و این استان قهرمان پرور ۸۰شهید در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برپایی ماکت عملیات بیت المقدس در حاشیه این همایش و تجدید میثاق با شهید گمنام خاکسپاری شده در تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام، تجلیل از خانواده دو شهید عملیات آزادسازی خرمشهر و هفت رزمنده یادگار بیت المقدس ، اجرای سرود، پخش کلیپ و نماهنگ از دیگر برنامه های این همایش استانی بود.

برچسب‌ها