بشرویه- امام جمعه موقت بشرویه گفت:به فرموده مقام معظم رهبری ، گره مشکلات اقتصادی کشور در داخل خود کشور باز می شود نه به دست بیگانگان و غربی ها.

گره مشکلات اقتصادی در داخل کشور باز می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه  ،"حجت الاسلام علی اکبر حدادیان" در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بشرویه که ظهر امروز برگزار شد با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم ماه رمضان را ماه رحمت،مغفرت و امرزش معرفی کرده چرا که درهای رحمت الهی باز است و مومنان بهتر است حداکثر استفاده برای نزدیک شدن به خداوند را در این ماه ببرند.

حدادیان افزود:ماه رمضان ماه مبارزه با نفس ،ترک محرمات،انجام واجبات با نیت خشنودی الهی است و امید است بتوانیم بهترین بهره را از این ماه ببریم.

امام جمعه موقت بشرویه در ادامه با گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر بیان کرد: فتح خرمشهر از بزرگترین حماسه های غرور افرین دلیر مردان و شهدای عزیز بود که با مقاومت و ایثار جلوی استکبار ایستادند.

وی با تاکید بر اینکه ولایتمداری باید در عمل اثبات شود افزود: ولایتمدار واقعی کسی است که در عملیاتی کردن فرمایشات راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی قدم های موثر و کاربردی بردارد انچه به صرف گفتن و شعار دادن باشد ،نتیجه ندارد.

وی با اشاره به خروج امریکا از برجام و بیانات مهم رهبری تصریح کرد:مقام معظم رهبری با اشاره به نقض چندین باره برجام توسط امریکا و سکوت اروپایی ها گفته اند که اروپایی ها باید این سکوت را بشکنند و با هر گونه تحریم علیه ایران مقابله کنند و بندهای مهم دیگری را با تاکید بر اینکه با ۳کشور دعوا نداریم بلکه اعتماد نداریم را مطرح کرده اند.

حدادیان افزود: به فرموده مقام معظم رهبری ، گره مشکلات اقتصادی کشور در داخل خود کشور باز میشود نه به دست بیگانگان و غربی ها.

امام جمعه موقت بشرویه با تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات شهادت گونه حضرت خدیجه هم بیان کرد:این بانوی بزرگ تمام ثروت خود را برای اسلام فدا کرد و برای رضای پروردگار تمام اموال خود را دراختیار پیامبر خدا قرار داد.

حدادیان به سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) هم اشاره کرد و گفت:مومنان روزه دار در ایام بابرکت ماه مبارک رمضان با تاسی از امام عزیزمان ،در حوزه اکرام نیازمندان تلاش کنند و خیرین و مردم روزه دار برای کمک به نیازمندان میتوانند از طریق مراجعه به موسسات خیریه سطح شهرستان سهم بزرگی داشته باشند.

برچسب‌ها