قدس آنلاین:مدیر مرکز رشد فناوری گناباد گفت: پروژه بیابان زدایی و مبارزه با خشکسالی و ریزگردهابا حمایت مالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای پروژه بیابان‌زدائی با حمایت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گناباد

به گزارش قدس آنلاین؛ مدیر مرکز رشد فناوری گناباد گفت:این طرح در وسعت ۵ هکتارانجام میشود. اجرای پروژه بیابان‌زدائی با حمایت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گناباد
 حسین تقوی افزود: در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به این شهرستان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت تجهیزات و موارد دیگر اعتبار تعیین شده که از این میزان ۱۰۰ میلیون جهت تجهیز کارگاه ها هزینه خواهد شد.
وی ادامه داد: ۶۹ شرکت و واحد در مرکز رشد و فناوری گناباد پذیرش شده اند که از این تعداد درحال حاضر ۲۱ شرکت  فعال و مورد حمایت هستند.
مدیر مرکز رشد فناوری گناباد افزود: سال گذشته در راستای حمایت شرکت ها یک تیم علمی تشکیل داده‌ایم که یک مورد منجر به ایده جدید و تولید محصول شده است؛ ضمن اینکه با سازمان‌های دیگر شهرستان هم تفاهمنامه هایی خواهیم داشت که از تمام ظرفیت شهرستان به نفع تولید مبتنی بر فناوری استفاده کنیم.
تقوی تصریح کرد: با اساتید دانشگاه‌های گناباد برای جهت دهی به پایان نامه های دانشجویی صحبت شده تا بخشی از پایان نامه ها منجر به اشتغال بشوند.
مدیر مرکز رشد فناوری گناباد اضافه کرد: برای افزایش بهره‌وری و استفاده از تمام امکانات شهرستان به نفع افراد خلاق و کارآفرین، ارتباط با دستگاه‌های دولتی مانند کمیته امداد، اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی، اداره بهزیستی داریم که فرصت‌ها و امکانات موجود بین افراد به اشتراک گذاشته شوند.

برچسب‌ها