بروجن- استاندار استان چهارمحال و بختیاری شامگاه شنبه در جمع رانندگان شهرستان بروجن حضور یافت و گفت: مشکلات و مطالبات به حق اصناف باید از راههای قانونی دنبال شود و دولت نیز پیگیر مطالبات رانندگان است.

قول مساعد استاندار چهار محال وبختیاری به رانندگان / دولت پیگیر مطالبات رانندگان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرستان بروجن، اقبال عباسی گفت: مسئولان موظفند مطالبات رانندگان را گوش دهند و ما نیز در استان به دنبال حل و فصل مشکلات هستیم.
عباسی بیان کرد: هیچ صنفی برای گرفتن حق و حقوق خود نباید مسیر را برای خانواده ها ناامن کند.
وی تصریح کرد: مخالفان نظام نیز این روزها بدنبال ملتهب کردن فضای جامعه هستند، از این رو مطالبات صنفی نباید محلی برای سوء استفاده مخالفان باشد
استاندار چهارمحال وبختیاری با تاکید بر هوشیاری و درایت مسئولان در مواجهه با مشکلات و مسائل استان افزود: ضروری است تا در صورت بروز مشکلی، مسئولان با برگزاری جلسات و هماهنگی های لازم از دامن زدن به اعتراضات و مشکلات جلوگیری کنند.
عباسی در ادامه آب، بیکاری، انتصاب ها، نگاه سیاسی به مسائل و غلبه آن بر مسائل توسعه ای را از مهمترین چالش های استان برشمرد و گفت: همه تلاش خود را برای رفع این چالش ها به کار گرفته ایم اما رفع این مشکلات زمان بر است.
وی با بیان اینکه پیگیر مشکلات آب شهرستان بروجن هستیم، افزود: پیش بینی های لازم برای مواجهه با بحران احتمالی آب در تابستان انجام شده است.
عباسی تصریح کرد: امسال بروجن مشکل آب نخواهد داشت و اجرای طرح بن- بروجن که در سال گذشته متوقف شده بود، با جذب اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال از سر گرفته شده است
شایان ذکر است حدود ۹ هزار کامیون سنگین و نیمه سنگین در چهارمحال و بختیاری در ناوگان عمومی حمل و نقل عمومی فعالیت دارند

برچسب‌ها