بشرویه- امام جمعه بشرویه گفت:برجام برای این نبود که دشمنی امریکا ثابت شود چرا که دشمنی استکبار جهانی بارها پیش از برجام ثابت شده است.

آمریکایی ها قبل از برجام هم دشمنی خود را نشان داده بودند

به گزارش قدس انلاین از بشرویه ،"حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین" در خطبه های نماز جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به فضیلت های بی شمار ماه مبارک رمضان بیان کرد:در ماه مبارک رمضان اعمال دین اسلام از جمله توبه کردن،دعا،کمک به نیازمندان،توجه به سالمندان و خانواده،انجام واجبات الهی توصیه شده است.

امام جمعه بشرویه با اشاره به اینکه مقدرات انسان درطی یک سال ، در شب های قدر نوشته میشود گفت:شب بیست و یکم ماه رمضان مقدرات یک سال انسان نوشته میشود و مسلمانان با دعا کردن میتوانند مقدرات خود را با تاخیر بیندازد و امضای نهایی شدن در شب بیست و سوم صورت میگیرد،بنابراین باید این روزها را بسیار قدر دانست و از ان بهره مند شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت امیرالمومنان بیان کرد:حضرت علی به عنوان امام معصوم و شاخص در اجرای عدالت الهی ،مساوات و کمک رسانی به مردم است و این امام بزرگ همواره به استانداران خود در خصوص رعایت بیت المال و اجرای عدالت توصیه میکرده اند.

شمس الدین افزود: اگر مسیر سلسه نورانیت حاکمان خدا در زندگی ملت ها بود اکنون مسلمانان کشورهای مختلف در وضعیت ناگوار و زیر سلطه استکبار نبودند و اگر احتساب به ریسمان الهی در جامعه اسلامی محقق میشد هیچگاه جنایت کاران بر امت اسلام مسلط نمیشدند و استکبار جهانی سفارت خود را در قبله اول مسلمانان مستقر نمیکرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد قیام ۱۵ خرداد گفت:این قیام خونین که در شهرهای بزرگ به رهبری ایت الله خمینی امام بزرگمان صورت گرفت جرقه بزرگی برای نابودی سلطنت کفر پهلوی زد.

امام جمعه بشرویه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اکنون اوج گرفته گفت:قدرت اسلام و انقلاب اسلامی تا جایی رسیده که کشورهای اروپایی و امریکایی را به وحشت انداخته است.

وی با اشاره به بدعهدی امریکایی ها گفت:برجام برای این نبود که دشمنی امریکا ثابت شود چرا که دشمنی استکبار جهانی بارها پیش از برجام ثابت شده و اکنون اروپایی ها باید طبق شروط ایران در برجام پیش بروند و اگر بخواهند زمان را بگذرانند و وضعیت را معلق بگذارند ،ما هم میتوانیم به قبل برجام و دستاوردهای هسته ای مد نظر برسیم.

امام جمعه بشرویه با اشاره به روز محیط زیست هم بیان کرد: برهم زدن اکوسیستم طبیعی دنیا موجب نابودی زندگی خود انسان میشود و باید با احترام به محیط زیست و رعایت آن زندگی مناسبی در حوزه محیط زیستی را فراهم کنیم.

شمس الدین با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس در هفته اینده گفت:راهپیمایی روز جهانی قدس از قالب شعار به مساله اعتقادی مسلمانان جهان تبدیل شده و امسال حضورمان باید متفاوت تر از سال های دیگر باشد و به اعتراض انتقال سفارت امریکا به قدس شریف و تمام جنایت هایی که در حق مردم مظلوم فلسطین میشود فریادهای کوبنده سر خواهیم داد.

برچسب‌ها