شهرکرد-فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گفت: ۳۰ هکتار از ارضی دولتی شهر جونقان که سال ها قبل مورد تعرض و تصرف واقع شده بود پس از سیر مراحل قانونی و دستور مقام قضائی دادستان شهرستان فارسان در ۱۰ خرداد ماه ۹۷ توسط یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی و حضور عوامل انتظامی رفع تصرف شد.

۳۰ هکتار از اراضی دولتی در شهر جونقان رفع تصرف شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، سرهنگ یزدانبخش رئیسیان گفت: ۳۰ هکتار از ارضی دولتی شهر جونقان که توسط فردی معلوم الحال سال ها قبل مورد تعرض و تصرف واقع شده بود پس از تشکیل پرونده از سوی اداره کل راه و شهرسازی و سیر مراحل قانونی و دستور مقام قضائی دادستان شهرستان فارسان در ۱۰ خرداد ماه ۹۷ توسط یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی و حضور عوامل انتظامی رفع تصرف شد. د.

سرهنگ رئیسیان افزود: در ارتباط با زمین خواری ذره ای عدول نکرده و قاطعانه با زمین خواران و متعرضان به منابع طبیعی و زمین های عمومی برخورد خواهد ش

وی تصریح کرد: حفظ و حراست از املاک دولتی مهمترین هدف یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان است و در یک سال گذشته بیش از ۱۸۶ هزار و ۴۲۴ متر مربع از اراضی دولتی در سطح استان رفع تصرف شده است.

وی با بیان اینکه امروز تصرفات گسترده در سطح استان به صفر رسیده است بیان کرد: این مهم نتیجه تلاش های شبانه روزی در ۹ شهرستان استان که نتیجه حفظ و حراست از اراضی متعلق به بیت المال است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان خاطر نشان ساخت: مردم در زمان خرید باید به اسناد مالکیت آن به طور کامل توجه کنند و سپس با مراجعه به اداره های راه و شهرسازی و ثبت و اسناد و املاک نسبت به استعلام موقعیت ملک اقدام نمایند.

سرهنگ رئیسیان در خاتمه تاکید کرد: از مردم عزیز استان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تصرف در اراضی دولتی تخلف را به صورت تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن  ۳۳۳۳۲۳۱۷-۰۳۸و در ساعات غیر اداری با شماره ۰۹۱۶۲۲۳۹۱۷۷ به مأمورین یگان حفاظت اداره کل اطلاع دهند.

برچسب‌ها