همدان- معاون راهداری اداره کل راداری وحمل ونقل جاهای استان همدان از نصب ۵ هزار و تابلو اخطاری و انتظامی پارسال در استان خب داد.

نصب بیش از ۵ هزار تابلوی انتظامی در استان همدان
به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم در گفتگویی اظهار داشت: در سال ۹۶ همچنین ۶ هزار و ۹۵۱ عدد تابلو نیز تعمیر شد.
وی افزود: ۲۸۲.۶ مترمربع نصب تابلو اطلاعاتی، ۱۱۴ مترمربع تعمیر تابلو و ۱۱ هزار و ۱۷۷ عدد تعمیر و نصب بازتاب ایمنی و استوانه‌ای در استان نیز انجام شد.
پرورشی خرم ادامه داد: در سال گذشته ۹۲ شاخه گاردریل در استان همدان نصب، ۴ هزار و ۷۳۵ شاخه نیز تعمیر و همچنین ۱۵۶ عدد سرعت‌گیر نصب و تعمیر شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۱۱۳.۲ کیلومتر سرویس و نگهداری چراغ‌های مه شکن و ۴۹ دستگاه نیز توسعه چراغ‌های چشمک‌زن انجام شد، یادآور شد: در سال ۹۶ همچنین ۵۱۶.۵ کیلومتر شستشوی گاردریل، ۲۹۴ کیلومتر شستشوی نیوجرسی، ۶۶۱ کیلومتر پاک‌سازی کنار نیوجرسی و گاردریل و همچنین ۵۴ هزار و ۶۶۷ عدد شستشوی علائم ایمنی انجام شد.
حمید پرورشی خرم در ادامه به خط کشی محورهای حوزه استحفاظی استان همدان در سال ۹۶ اشاره و خاطرنشان کرد: در سال ۹۶، یک‌هزار و ۳ کیلومتر از راه های آسفالته استان خط‌کشی شدند.
این مسئول با اشاره به اینکه پارسال۳ هزار و ۱۹۰ کیلومتر از حریم راه های استان آزادسازی شد، تصریح کرد:۵۳۱ مورد توقف کار، ۴۷۶ مورد تخریب و هزارو ۲۲۳ مورد صدور مجوز انجام شد.

برچسب‌ها