قزوین_ مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: هشدارهای لازم بر مبنای بارندگی شدید و سیلابی شدن رودخانه ها به تمام دستگاه های امدادی این استان از چند روز گذشته و قبل از آغاز بارش ها داده شده است تا آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

آمادگی لازم برای مقابله با بحران های احتمالی بارندگی را داریم

ایرج زاهدپور در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: بارش های رگباری در استان قزوین طی چند روز گذشته موجب راه افتادن سیل و آسیب وارد شدن به تأسیسات زیربنایی ۵ روستا شده است که اقدامات لازم در این زمینه توسط نیروهای کمک رسان انجام شد.

وی افزود: وقوع بارش های اخیر خسارت های محدودی را به همراه داشت که در برخی از روستاهای شهرستان بویین زهرا از جمله افتادن و شکستن درختان و آسیب تأسیسات صورت گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: دستگاه های امدادی برای بروز حوادث بحرانی در حالت آماده باش هستند که در بارندگی های اخیر نیز تمام دستگاه های امدادی حضور داشت.

زاهدپور یادآور شد: همچنین در چند روز گذشته، به ۱۱ واحد صنعتی در شهرک صنعتی آراسنج نیز خسارت وارد شد و با حضور ادارات آب، برق و گاز بلافاصله خدمات لازم داده شد و خدمات زیربنایی دایر شده است.

وی عنوان کرد: با وقوع بارندگی های اخیر و خسارت های یاد شده، بلافاصله دستگاههای خدمات رسان از جمله هلال احمر، اداره راه، بنیاد مسکن، و مدیریت بحران وارد منطقه شدند و کمک رسانی را آغاز کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: هشدارهای لازم بر مبنای بارندگی شدید و سیلابی شدن رودخانه ها به تمام دستگاه های امدادی استان قزوین از چند روز گذشته و قبل از آغاز بارش ها داده شده است تا آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

برچسب‌ها