ایلام- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: دستگاه های نظارتی استان، در حال بررسی پرونده خرید ساختمان مجتمع آموزش عالی پارسیان ایلام هستند.

 پرونده خرید مجتمع آموزش عالی پارسیان ایلام در دستگاه های نظارتی بررسی می شود

کریم همتی روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه خرید مجتمع آموزش عالی پارسیان ایلام برای دانشگاه علوم پزشکی، بسیار هزینه بر بوده و این دانشگاه را با بدهی بزرگی روبرو کرده است، اظهارداشت: دستگاه های نظارتی همچون دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و دادگستری کل به این پرونده ورود کرده و در حال بررسی آن هستند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت قبلی دانشگاه علوم پزشکی این ساختمان را خریداری کرده است، افزود: دانشگاه بر نحوه خرید و قیمت بسیار بالای آن معترض است و امیدواریم که با پیگیری دستگاه های نظارتی این مسئله حل و فصل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اخذ تسهیلات کلان برای خرید این مجتمع، خاطرنشان ساخت: امیدواریم که با پیگیری دستگاه های نظارتی، این پرونده هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

گفتنی است در اردیبهشت ماه سال گذشته مجتمع آموزش عالی پارسیان با هزینه ۱۸۲ میلیارد ریال که تماما به صورت تسهیلات بانکی بوده، توسط دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خریداری شده است.

برچسب‌ها