نماهنگ «این دشمن ناکام» بر اساس بیانات رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسؤولان نظام منتشر شد.

فیلم/ رهبر انقلاب: رئیس‌ جمهوری که بارها گفت هدف ما براندازی نیست، او هم هدفش براندازی بود

arr

متن بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این ویدئو می‌بینید:

ما یک دشمنی از اوّل انقلاب تا امروز در مقابل خودمان مشاهده کرده‌ایم؛ از ساعات اوّل انقلاب این دشمن ظهور پیدا کرد، حضور پیدا کرد و شروع کرد به مخالفت کردن، و این دشمن، دولت ایالات متّحده‌ آمریکا بود... آمریکایی‌ها تا امروز که ما داریم اینجا صحبت می‌کنیم، انواع و اقسام دشمنی‌ها و ترفندها و حیله‌های گوناگون را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی پیش برده‌اند، یعنی واقعاً هیچ نوع معارضه‌ای را شما سراغ ندارید که این‌ها نسبت به جمهوری اسلامی انجام نداده باشند...

صدّام را به جنگ با ایران و حمله‌ به ایران تحریک کردند... در سازمان ملل علیه ما اعمال نفوذ کردند؛ تبلیغات شبانه‌روزی کردند؛ از هنر استفاده کردند؛ از هالیوود استفاده کردند برای ساختن فیلم علیه ما... حرکت نظامی کردند؛ هواپیمای ما را ساقط کردند؛ به برخی از مراکز ما در خلیج فارس حمله‌ نظامی [کردند]؛ همه‌جور کاری را علیه‌ جمهوری اسلامی انجام دادند... هدف همه‌ این کارها هم براندازی بود؛ حالا [اینکه] امروز این کلمه در تعبیرات مسئولین آمریکایی تکرار می‌شود، چیز جدیدی نیست؛ از روز اوّل هدف‌شان همین بود.

حتّی همان رئیس‌جمهوری که تکرار می‌کرد و اصرار می‌کرد که هدف ما براندازی نیست، او هم هدفش براندازی بود که کاملاً این معنا واضح شد.

برچسب‌ها