یزد - رئیس بهزیستی شهرستان اردکان گفت: سال گذشته ۲۱۰ میلیون ریال توسط نمازگزاران و روزه‌ داران تحت عنوان وجوهات فطریه و زکات به موسسات خیریه زیر نظر بهزیستی اردکان کمک شد و عمده این کمک ها در حوزه‌های تامین مواد غذایی و درمان بوده است.

سال گذشته ۲۱۰ میلیون ریال  زکات فطریه به بهزیستی اردکان اهداشد

ولی عضدزاده در گفتگوبا خبرنگارقدس آنلاین با بیان این خبر اظهار داشت : همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر ، بهزیستی اردکان و مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت آن، آماده دریافت فطریه و کلیه وجوهات اهدایی از سوی نمازگزاران و مومنین روزه دار خواهند بود.

 وی افزود : براساس فتاوای مراجع عظام تقلید ، مومنین می توانند زکات فطریه وزکات اموال خود را به بهزیستی و مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت آن که متولی نگهداری و ارائه خدمت به ایتام ، معلولان ، سالمندان ، خانواده های بی سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی و نیازمند می باشد پرداخت نمایند.

این مسئول درخصوص محورهای هزینه‌کرد وجوهات زکات و فطریه نیز گفت: اولویت هزینه‌کرد این وجوهات همواره در حوزه‌های مربوط به تامین مواد غذایی و درمان بوده است.

عضدزاده تصریح کرد: تمامی وجوهاتی که از طریق زکات و فطریه جمع‌آوری می‌شوند برای جامعه هدف سازمان در حوزه های اجتماعی و توانبخشی و در جهت حل نیازها و مشکلات آنان هزینه می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی اردکان در ارتباط با رقم جمع‌آوری شده از محل این وجوهات در سال گذشته نیز گفت: سال گذشته ۲۱۰ میلیون ریال  توسط نمازگزاران و روزه‌ داران در روز عید فطر تحت عنوان وجوهات فطریه و زکات به موسسات خیریه زیر نظر بهزیستی اردکان کمک شد.  

وی افزود: مومنینی که قصد ادای این فریضه و تکلیف شرعی خود در روز عید سعید فطر را دارند می توانند از طریق صندوق های بهزیستی وموسسات خیریه آن درمحل برگزاری آیین الهی نماز عیدسعید فطراقدام کنند.

برچسب‌ها