قدس انلاین : امام جمعه مشهد گفت: موضوعات سیاسی و انقلابی اگر در خانواده ای نهادینه شود به یک فرهنگ تبدیل می شود.

موضوعات انقلابی در خانواده ها باید به یک فرهنگ تبدیل شود

 آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر سه شنبه در ادامه تفسیر سوره مبارکه فتح که در مهدیه مشهد برگزار شد اظهار کرد: طبق آیات این سوره در انجام تکلیف مردم همه یکسان نبوده و در جزا و کیفر اعمال نیز مردم یکسان نیستند.

وی افزود: اگر معصیت دیدیم و از کنارش رد شدیم بی تفاوتی از غضب خدا است و این اصلا پسندیده نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: موضوعات سیاسی و انقلابی اگر در خانواده ای رسوخ کرد به یک فرهنگ تبدیل می شود و به همین دلیل در یک خانواده همه انقلابی می شوند.

علم الهدی تصریح کرد: ما در  دوران دفاع مقدس زن و ‌مرد انقلابی که با دست و پای قطع شده  و نابینا  بازهم در جبهه و خط مقدم حاضر می شدند بسیار داشتیم و افتخار ما این است که ۸ سال دفاع مقدس ثابت کرد انقلاب ما در خط پیغمبر(ص) است.

وی گفت: البته این سخن به این معنا نیست که چون ماهیت انقلاب ما از خط پیغمبر است با بروز مشکلات اقتصادی از همه ارزش ها و آرمان های خود دست برداریم و با دشمن دست بدهیم و معامله کنیم.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: خداوند متعال می داند کسانی که در این خط قدم بر می دارند و خون این همه شهید را پایمال می کنند چگونه علاوه بر عذاب آخرت در دنیا بدبخت و فلاکت زده می شوند چون بازی با خون شهید ممکن نیست.

علم الهدی بیان کرد: کسانی به « اف ای تی اف» رای بدهند چگونه می تواند روز عاشورا یا حسین و یا ابوالفضل بگوید؟ چگونه با رای به یک لایحه و مصوبه فاسد مملکت و اسلام را می فروشید بعد در روز عاشورا نام مبارک حسین و ابوالفضل را بر زبان می آورید؟

برچسب‌ها