شهرکرد-مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان تا پایان سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان بابت حق بیمه از کارفرمایان استان مطالبات قطعی دارد.

۵۵ میلیارد تومان مطالبات قطعی تامین اجتماعی از کارفرمایان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان،غلامرضا محمدی گفت: وصول بدهی‌های معوق کارفرمایان از جمله مسائل مهم سازمان تامین اجتماعی در شرایط کنونی است که باید به صورت جدی دنبال شود..         

محمدی افزود: امید است با طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب تا ۱۰ تیر ماه سال جاری این مبالغ به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز گردد.

وی با تاکید بر افزایش تعاملات با کارفرمایان جهت تسویه بدهی های معوق ،افزود: وصول مطالبات تامین اجتماعی نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های استانی و شهرستانی است.

 محمدی گفت: در این راستا از تمامی مدیران، مسئولان و فرمانداران شهرستان‌ها انتظار است در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم تعهدات سازمان را به خوبی پرداخت و رضایت‌مندی جامعه بیمه‌شدگان را جلب کنیم.
مدیر کل تامین اجتماعی استان، جلب رضایت مستمری بگیران و بیمه‌شدگان را با ارائه بموقع و بهنگام تعهدات مقدور دانست و گفت: جهت  انجام  خدمات و حمایت‌های سازمان و ارتقاء  کیفیت این خدمات نیازمند وصول به موقع مطالبات جاری و معوقات هستیم.
محمدی با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است خاطر نشان کرد:سیاست راهبردی سازمان تامین اجتماعی حمایت از تولید و اشتغال در جامعه و  در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: یکی از اقدامات موثر و راهگشا در این زمینه بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب است.
محمدی با بیان اینکه این اقدام باعث حذف بخش قابل توجهی از جرائم کارفرمایان خوش حساب و گامی موثر در جهت رفع بحران و پایداری کارگاه‌ها و حفظ نقدینگی کارگاه و صرف آن در حوزه تولید و اشتغال است، افزود: کارفرمایان کارگاه‌های صنعتی، معدنی،تولیدی، کشاورزی و خدماتی اعم از  دولتی و پیمانکاران فعال می‌توانند با ارائه گواهی مبنی بر بروز بحران‌های مذکور  از مراجع ذی‌صلاح شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت، نمایندگی بانک مرکزی یا بانک ملی استان و سازمان مدیریت بحران استان و احراز شرایط خوش حسابی از مزایای طرح بخشودگی جرائم استفاده کنند.

برچسب‌ها