کرج - شصت و پنجمین جلسه شورای شهر در حالی برگزار شد که برخی اعضای شورا با گلایه از عدم موافقت شورای تامین با پخش مسابقات جام جهانی در پارک ها این رویداد را بهانه ای برای شادی مردم عنوان کردند.

گلایه شورای شهری ها ازعدم پخش بازیهای جام جهانی در پارک های کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز چهارشنبه با حضور اعضا شورا و شهرداری در صحن علنی شورا برگزار شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در نطق پیش از دستور با اشاره به اینکه کشور ما برای بار پنجم وارد رویداد جام جهانی می شود، گفت: بازی فوتبال هیچ حزب سیاسی و قومیتی را نمی شناسد و بهانه ای است برای شادی و نشاط تا همه را کنار هم جمع کند.

عباس زارع افزود: از مسئولین ورزشی استان و کمیسیون فرهنگی تقاضا داریم برای ایجاد نشاط بین شهروندان و تشویق تیم ملی کشورمان در جام جهانی که از افتخارات کشور است اقدامات لازم صورت گیرد.

در ادامه این موضوع رییس کمیسیون فرهنگی  با بیان اینکه مقرر شده بود تا پخش مسابقات جام جهانی در ۴ پارک کرج انجام شود، گفت: در این خصوص مجوزهای لازم به دستور شورا گرفته شد و نیروی انتظامی نیز پخش بازی های جام جهانی در پارک ها را بلامانع اعلام کرد.

اکبر سلیم نژاد ادامه داد: اما گفته شد که شورای تامین مخالفت کرده در حالی که فرماندار و معاون سیاسی انتظامی استاندار از وجود مصوبه‌ شورای تامین بی‌خبر بودند.

وی با بیان اینکه این رویداد جهانی می تواند بهانه ای برای شادی مردم در پارک ها باشد، خاطرنشان کرد:  از شهردار می‌خواهیم به‌صورت مکتوب اعلام کند که چه کسی مانع شده است و اگر مجوز صادر شده چرا با پخش زنده‌ی مسابقات به‌طور شفاهی مخالفت می‌شود.

سلیم نژاد در ادامه گفت: در زمان تصدی شهردار سابق نامه ای به تمام سازمان ها و مناطق از سوی شورا زده شد تا آگهی های مزایده و مناقصه را بصورت مکتوب به شورا گزارش کنند در حالی که ۴ ماه گذشته و این کار انجام نشده است.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: وقتی کتبا نامه ای از سوی شورا به مدیریت شهری فرستاده می شود واقدامی صورت نمی گیرد گویای این موضوع است که شهرداری کار خود را پیش می برد.

در ادامه جلسه رئیس شورای شهر نیزبا تذکر به شهرداری گفت: بلوار شهید نوبخت در پایان سال ۹۶ به بهره برداری رسیده ولی هنوز روشنایی ندارد و در این خصوص مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

محمد نبیونی گفت:  تکمیل پروژه خوارزمی و گلدشت که پیشرفت خوبی داشت متوقف شده و اقدامی صورت نگرفته است و از همکاران در حوزه عمران درخواست می شود اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

سرپرست شهرداری کرج نیز در ادامه این جلسه در خصوص تذکرات اعضا شورا گفت: اعلام مناقصه های عمومی به صورت عمومی در پرتال شهرداری ضبط و ثبت می شود و آگهی ها در جراید نیز منتشر می شود لذا کلیت این آگهی ها در آینده نزدیک به شورا اعلام می شود.

محمدرضا احمدی نژاد در پایان درخصوص  زیر گذر آیت الله رفسنجانی گفت:مشکلات آبگرفتگی هنگام بارندگی در این زیرگذر باعث شد تا پیمانکار برای رفع مشکلات آبهای سطحی اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهد.

برچسب‌ها