بشرویه- فرمانده نیروی انتظامی بشرویه گفت: دستگاه های متولی در رفع نواقص جاده ای و مسیرهای مواصلاتی بکوشند.

تاکید بر رفع نواقص جاده های مواصلاتی و معابر بشرویه  

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، "سرهنگ علی فولادی"  در نشست اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان بشرویه که صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران بیان کرد: نیروی انتظامی در ایام تابستان میزان عملیات و ماموریت های خود را برای کاهش وقوع جرائم بویژه در حوزه تصادفات و حوادث جاده ای بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: مقررات راهنمایی و رانندگی یک قانون جامع است و همه موظف به اجرای آن هستیم تا از بروز حوادث ناگوار جاده ای جلوگیری شود.

فرمانده نیروی انتظامی  بشرویه با تاکید بر رفع نواقص جاده ای و معابر بیان کرد: دستگاه های متولی از هم اکنون برای رفع نواقص جاده های مواصلاتی و معابر اقدام کنند  که اگر در هر حادثه ای با تشخیص کارشناسان ،نواقص جاده ای عامل حادثه شناخته شود مسلما با دستگاه متولی برخورد قانونی صورت خواهد کرد.

فولادی  با اشاره به اینکه تصمیمی برای راه اندازی اقامتگاه های موقت در بین راه گرفته نشده است بیان کرد: تصمیم برای راه اندازی اقامتگاه های موقت در مسیرهای مواصلاتی نداریم چرا که ورودی های شهرستان  مکان های بسیار خوبی برای اقامت مسافران و رانندگان است.

وی با اعلام آمادگی برای توزیع بروشورها در ایام تابستان هم گفت: نیروی انتظامی آمادگی توزیع بروشور معرفی اماکن تاریخی و گردشگری با همکاری میراث فرهنگی را دارد.

فرمانده نیروی انتظامی  بشرویه با اشاره به افزایش حوادث فوتی در نوروز سال جاری گفت:  حوادث فوتی جاده ای در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال گذشته  افزایش داشت.

فولادی تصریح کرد: طبق براورد نظرات در سال جاری مسافران رضایت بسیار خوبی از برخورد مامورین پلیس راه و نیروی انتظامی داشته اند.

امداد خودروهای بخش خصوصی سامان دهی شوند 

درادامه این نشست رئیس پلیس راه بشرویه  با تاکید بر افزایش دامنه خدمات امداد خودرو بیان کرد: امداد خودروهای بخش خصوص باید ساماندهی شود و دامنه فعالیت خود را بیشتر کنند.

«سروان نخعی پور» با اشاره به اینکه  طرح  ترافیکی در محورهای بشرویه  اجرا خواهد شد بیان کرد:با توجه به اینکه طرح ترافیک در ایام تابستان در مسیرهای مواصلاتی بشرویه اجرا میشود انتظار می رود تا دستگاه های مربوطه نسبت به رفع نواقص و نقاط حادثه خیز که شناسایی شده  اقدام کنند.

رئیس پلیس راه بشرویه افزود:خوشبختانه نهادهای امداد رسان به خوبی در مکان های لازم استقرار دارند و خدمات رسانی مناسبی را انجام میدهند و لازم است تا نهادهای امدادی در محل بروز حادثه نیز اول ایمنی عوامل خودرو را فراهم کنند.

وی با تاکید بر افزایش دامنه خدمات امداد خودرو هم بیان کرد: امداد خودروهای بخش خصوص باید ساماندهی شود و دامنه فعالیت خود را بیشتر کنند.

نخعی پور با اشاره به اینکه حمل خودروهای تصادفی در حیطه اختیارات امداد خودرو نیست گفت: این کار تخلف محسوب میشود و امدادخودرو ها مجاز به حمل خودروهای نقص فنی یا تصادفی نیستند.

رئیس پلیس راه بشرویه با اشاره به تصادفات فوتی در ایام نورزو بیان کرد: در نوروز سال جاری ۲ مورد از تصادفات منجر به فوت شد که یکی از آنان در جاده خاکی صورت گرفته و بخشی از این حادثه به نهاد مربوطه برمی گردد.

وی از افزایش تابلوها در سه راهی بشرویه خبر داد و گفت:تابلوهای مسیر ورودی جاده ها در سه راهی بشرویه-دیهوک اضافه می شود و همچنین کنترل نامحسوس جاده ای از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده برای ایام تابستان است.

برچسب‌ها