اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارکنان نیروی انتظامی با ناهنجاری‌ها مقابله می‌کنند و به طور مستمر در جهاد هستند.

نیروی انتظامی در جهاد مستمر قرار دارد

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه همایش تجلیل از خادمان و همیاران قرآنی اظهارکرد: مأموران نیروی انتظامی به گفته مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مجاهد فی سبیل الله هستند و از این ماه بهره می‌گیرند تا در طول سال، مأموریت خطیر خود را انجام دهند.

این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: نمی‌توان مجاهد فی سبیل الله شد مگر اینکه متمسک و متوسل به قرآن و اهل‌بیت (ع) شویم.

وی تأکید کرد: اهتمام و عمل به قرآن، موضوعی است که باید در زندگی انسان جاری و ساری شود اگر این اتفاق افتاد و در حیات ما جاری شد، می‌توانیم بگوییم که از رستگارانیم.

سردار معصوم بیگی همچنین یادآور شد: قرآن حبل‌المتین، عروه الوثقی و ریسمان محکمی از آسمان به زمین است که یک‌طرف آن در دست حضرت حق است و طرف دیگر آن به سمت زمین و در اختیار بندگان با اخلاص قرار می‌گیرد.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: علاوه بر قرآن، ائمه اطهار (ع) نیز حبل‌المتین هستند و برای رسیدن به خدا باید به آن اقتدا کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تأکید کرد: ذات مأموریت نیروی انتظامی در مقابله با گناهان، بدی‌ها و پلشتی‌هاست و موضوعات فریبنده و چرب و شیرین دنیوی در مسیر انجام مأموریت وجود دارد که باید با توسل و توکل از آن عبور کرد.

وی با بیان اینکه سیم‌خاردار و مین‌ در مسیر نیروی انتظامی زیاد است، گفت: اگر چراغ راهی برای ما وجود نداشته باشد در راه می‌مانیم؛ این چراغ، قرآن، توسل به آن و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

برچسب‌ها