کرج- رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان البرز از اعزام ۳۹۴ نفر از دانش آموزان ورزشکار این استان به مسابقات کشوری خبرداد و گفت: این رقابت ها از ۱۰ تیر تا ۷ شهریور به میزبانی ۶ استان مختلف کشور برگزار می شود.

۳۹۴ دانش آموز ورزشکار البرزی به مسابقات کشوری می روند

سید مسلم رئیسی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: ورزش های توپی پسران به میزبانی استان آذربایجان شرقی و ورزش های توپی دختران به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین دانش آموزان کشتی گیر البرزی برای مسابقات کشوری به استان لرستان اعزام خواهند شد و نیز مسابقات ژیمناستیک، شنا و دوومیدانی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

رئیس هیئت ورزش دانش آموزی تصریح کرد: مسابقات تنیس روی میز، شطرنج و طناب زنی پایه متوسطه در استان زنجان و تنیس روی میز، شطرنج، طناب زنی و بدمینتون پایه ابتدایی به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد.

رئیسی با بیان این که نفرات برتر به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد گفت: طبق تقویم فدراسیون جهانی، نفرات قهرمان به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام خواهند شد.

این مسئول تصریح کرد: باتوجه به استعداد فوق العاده دانش آموزان البرزی در رشته های مختلف این امید می رود که حضور قدرتمندی در مسابقات کشوری داشته باشند و شاهد حضور آن ها در مسابقات بین المللی باشیم.

رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان البرز به جایگاه دانش آموزان ورزشکار البرزی در سطح کشوری اشاره کرد و گفت: باتوجه به مجموع امتیازات ورزشکاران در رشته های مختلف استان البرز جایگاه دوم کشوررا در اختیار دارد.

رئیسی از حضور استعدادیاب فدراسیون ها در رشته های مختلف خبر داد و گفت: استعدادیاب رشته های مختلف ورزشی برای شناسایی نفرات مستعد در مسابقات کشوری حضور خواهند داشت و به طور حتم از نفرات برتر در هر رشته در تیم های ملی استفاده خواهد شد.

برچسب‌ها