ساری- رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت: کاهش استعلامات غیرضروری را در راستای حمایت از تولیدکنندگان دنبال می کنیم.

کاهش استعلامات غیرضروری را دنبال می کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الله علیمحمدی  پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی تاکید کرد: کاهش استعلامات هشت گانه از سوی سازمان جهادکشاورزی مازندران پذیرفته شد و زمان برخی صدور مجوزها از شش ماه به دو هفته کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه موافقت اصولی برای کلیه مجوزهای دام، طیور و شیلات حذف گردید، یادآور شد: تولیدکنندگان را عضوی از خانواده مان دانسته و همه روزهای هفته ملاقات عمومی داشته و تلاش می کنیم مشکلات مراجیعن را مرتفع کنیم.

مجوز تغییر کاربری های غیرمجاز تمدید نمی شود

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه کلیه تنگناها و پیشنهادت سازمان را در قالب نامه ای به استاندار اعلام کردیم، اضافه کرد: با وجود سخت گیری های فراوان صورت گرفته، متاسفانه شاهد احداث بنای غیرمجاز از سوی تولیدکنندگان هستیم که این مساله در تمدید صدور مجوزها مشکلاتی را برای آنان ایجاد می کند.

علیمحمدی با اعلام اینکه عدم صدور مجوز برای واحدهای دارای تخلف، اعتراضاتی را موجب می شود، ادامه داد: اگر با تخلفات و تغییر کاربری های غیرمجاز برخورد نشود، شاهد هرج و مرج خواهیم شد.

وی گفت: با توجه به خبرهایی که در زمینه انحلال نظام دامپزشکی منتشر شده است، نگرانی هایی برای تولیدکنندگان رقم خورد و استرس دامنگیر تولیدکنندگان شد.

علیمحمدی افزود: متاسفانه برخی افراد سودجو در فضای مجازی از وضعیت موجود سوء استفاده کرده و فضا را آلوده می کنند.

تولیدکننده را از جنس خودمان می دانیم

علیمحمدی با اشاره به اینکه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اعلام کردند که سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران هیچگونه مشکلی ندارد، خاطرنشان کرد: با تغییر ساختارها تلاش کردیم متقاضیان با سهولت مجوزهای لازم را اخذ کنند و نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با اشاره به اینکه در ازای خدمات، از تولیدکنندگان وجه دریافت می کنیم و مکلف به ارائه خدمات هستیم، به تشکل های دیگر توصیه کرد: تولیدکنندگان را از جنس خودشان بدانند و در کنارشان باشند.

علیمحمدی بر لزوم رعایت مقرارت و پاکدستی همکارانش تاکید و خاطرنشان کرد: با متخلفین بشدت برخورد می کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران به وجود ۱۵ هزار عضو و ۱۰ هزار نفر جویای کار در این تشکل اشاره و تاکید کرد: بدنبال ایجاد بسترهای مناسب برای کارشناسان جویای کار هستیم.

برچسب‌ها