شهرکرد- در جلسه ای با حضور استاندار و دیگر مسئولین استانی، فرماندار جدید شهرستان شهرکرد منصوب شد.

فرماندار جدید شهرستان شهرکرد منصوب شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  اقبال عباسی ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شهرکرد که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شهرکرد برگزار گردیده بود، گفت: امروز یک برادر مؤمن، متدین، تلاشگر و انقلابی را تکریم می کنیم و بنده به شخصه از عملکرد فرماندار سابق دفاع می کنم.

استاندار گفت: فردی را بعنوان فرماندار انتخاب کردیم که توسط ۲ رقیب سرسخت و دیرین مجلس به دولت معرفی شد و این فرد بعنوان فرماندار جدید شهرکرد معرفی و مشغول به خدمت شد.

وی افزود: روسای ادارات شهرستانی در صف پاسخگویی به مردم هستند و خدمات آنها بیشتر دیده می شود و در کل در صف کسانی که زحمت می کشند زحماتشان بیشتر دیده می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی نیاز و مبرم است تصریح کرد: بجای فرماندار سابق شخصی متعهد، متخصص و عملگرا آمده و یکی از مناسبترین انتخاب های بنده در این شهرستان رخ داده است و بنده از انتخابم راضی هستم.

عباسی اظهار کرد: ما در دولت اعتدال هستیم و به دنبال افراد معتدل و با تدبیر هستیم  تا بتوان بجای سیاسی کاری و حزب گرایی گامی در جهت پیشرفت استان و در سطح پائین تر شهرستان ها برداریم.

استاندار گفت: به آقای ارژنگ بعنوان فرماندار جدید شهرستان شهرکرد تاکید می کنم اول با استعانت از خداوند متعال و دوم با تکیه بر نبوغ، تخصص و مدیریت خودش بعنوان فرماندار شهرکرد فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه فرماندار نماینده حاکمیت و مجری سیاست های دولت است تاکید کرد: درب دفتر فرماندار باید برای همه ی مردم و جریان های سیاسی باز باشد و راهکارهای اصولی را پذیرا باشد.

عباسی به اشاره به وظایف مهم و محوری فرماندار گفت: برنامه ریزی با حضور مدیران شهرستانی در جلسات برنامه ریزی، ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، پیگیری امور، وظیفه نظارت و ارزیابی که فرماندار باید شبانه روزی وظیفه نظارت  بر امور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و انتظامی را انجام دهد از جمله وظایف مهم فرماندار مرکز استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود:در راهبرد اهداف این ۴ وظیفه اصلی است که نقش فرماندار بخوبی مشخص می شود که فرماندار است یا فرمانبر، که امیدواریم فرماندار جدید در این ۴ محور بخوبی نقش آفرینی کند.

برچسب‌ها