قدس آنلاین:دوره مربیگری A فوتبال آسیا با حضور چهره‌های شاخص فوتبال ایران در مشهد درحال برگزاری است.

برگزاری دوره مربیگری A فوتبال آسیا در مشهد

 رئیس کمیته آموزش هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: این دوره مربیگری ازبرگزاری دوره مربیگری A فوتبال آسیا در مشهد حدود چهار روز قبل در مشهد آغاز شده است و در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست شرکت‌کنندگان به‌مدت ۱۳ روز در دوره حضور دارند و پس از یک استراحت یک‌ماهه، به طور مجدد این بار هم به مدت ۱۳ روز دوره را ادامه می‌دهند.

مرتضایی افزود: تعداد شرکت‌کنندگان دوره ۲۵ نفر است که همه شرکت‌کنندگان از بهترین بازیکنان ملی و مربیان باشگاهی هستند و در حقیقت طیف جوانی از مربیان هستند که آینده فوق‌العاده روشنی در انتظار آنها است

وی گفت: چهار نفر از شرکت‌کنندگان مشهدی و مابقی از شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، شیراز و تبریز هستند.

رئیس کمیته آموزش هیأت فوتبال خراسان افزود: مدرسین این دوره سه نفر متشکل از دونفر اصلی آقایان اردشیر پورنعمت و نادر عربی و دستیارشان آقای امیرحسین پیروانی هستند. در این کلاس‌ها علاوه بر  این اساتید، نفرات مختلفی هستند که بحث‌های مرتبط با فوتبال را بررسی می‌کنند.

 مرتضایی گفت: بحث روانشناسی دوره به عهده دکتر حمزه از تهران، بحث داوری با جناب کامرانی‌فر بررسی، بحث بدنسازی با دکتر جهانی و بحث دوپینگ برعهده دکتر طوسی است.

رئیس کمیته آموزش هیأت فوتبال خراسان افزود: مربیان حاضر در دوره در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی موظف هستند آنالیز جام جهانی را انجام دهند و روزانه گزارش ارائه کنند.

مرتضایی گفت: مرحله دوم نیز که به‌مدت ۱۳ روز است به صورت عملی و تئوری کلاس برگزار می‌شود؛ در نهایت مدرسین جمع‌بندی می‌کنند و نتایج اصلی و نهایی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا مخابره خواهند کرد.

برچسب‌ها