اهواز_ فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: در حوزه امنیت عمومی و جرائم خشن در ۷ ماه گذشته کاهش داشته ایم و این کاهش ۳۲ درصد بوده است.

کاهش ۳۲درصدی جرائم خشن در خوزستان در  ۷ ماه گذشته/ خوزستان، دارای رتبه نخست کشور در کاهش تصادفات

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص عملکرد سه ماهه اول سال ۹۷ با اشاره به مشکلات عدیده استان خوزستان از جمله ۴۵۰ هزار نفر حاشیه نشین عنوان کرد: در حوزه امنیت عمومی و جرائم خشن در ۷ ماه گذشته کاهش داشته و در وضعیت وقوعات جرائم این کاهش ۳۲ درصد بوده است، ۹۰ درصد سرقت ها کشف شده در حالی که ۶۰ درصد در سال گذشته بوده و این تلاش های کم نظیر نیروی انتظامی را نشان می دهد. 

سردار حیدر عباس زاده  عوامل ناامنی جرائم خشن در به کارگیری سرقت های مسلحانه را  با ۷۰ درصد افزایش کشفیات، رو به کاهش عنوان و بیان کرد: در ۹۷ روز سال جاری ۱۰۳ درصد این کشفیات بوده که در سال گذشته این میزان ۳۱ درصد از هزار مورد بوده و این به معنای رشد ۷۲درصدی  آن است.

وی در حوزه کشفیات مواد مخدر از متلاشی شدن باندهای بسیاری خبر داد و افزود: چهار تن و ۳۶۴ کیلو و ۲۷۸ گرم کشف شده که ارزش آن یک تلریون و۵۰۶ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ۳۹۶ هزار و پونصد  ریال است.

سردار عباس زاده ادامه داد: در حوزه ترافیک شاهد کاهش تصادف درون و برون شهری بوده ایم، که رتبه نخست کشور را در این زمینه کسب کرده ایم و ۳۸ درصد کاهش تیراندازی غیرمجاز در استان داشته ایم.

او با توجه به فراگیر بودن  جرائم موجود در استان خوزستان، این یک رقم را بزرگ و اکثر شاخص های امنیتی در استان را بهبود پیدا یافته دانست  و اظهار کرد: کشف جرم به عهده مااست و ‌برخورد قضایی با دادگستری است که در این زمینه همکاری های خوبی صورت گرفته که منجر به متلاشی شدن باندهای بسیاری شده است.

برچسب‌ها