شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: باید آسیب هایی که انقلاب را تهدید می کند را بررسی کرده و چشم اندازها، کارکردها و اولویت های ۴۰ ساله انقلاب را به نمایش بگذاریم.

آسیب هایی که انقلاب را تهدید می کند بررسی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شامگاه سه شنبه در نشست شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به عملکرد کمیته های برگزاری گفت: کمیته های تعیین شده بر روی محورهای مشخص شده کار کنند، آسیب ها و چشم اندازهای هر کارگروه مشخص شود.

حجت الاسلام نکونام افزود: در این ۴۰ سال خدمات زیادی انجام و دستاوردهای بی نظیری ارائه شده است که جمع بندی و معرفی درست، مبتکرانه، هنرمندانه و خلاقانه آنها بهترین فرصت برای انعکاس بخشی از ظرفیت های عظیم اسلام به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور است.
وی با تاکید بر اهتمام ویژه مسئولان بر اطلاع رسانی و تبلیغات کارکردهای انقلاب اسلامی در استان، تصریح کرد: ایران به برکت اسلام به پیشرفت ها و موفقیت های بسیاری دست یافته و باید این ظرفیت ها و دستاوردها را بیش از پیش به مردم اطلاع رسانی کرد.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: باید آسیب هایی که انقلاب را تهدید می کند را بررسی کرده و چشم اندازها، کارکردها و اولویت های ۴۰ ساله انقلاب را به نمایش بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: فعالیت در این حوزه بسیار ارزشمند و در عین حال سخت است و افرادی که عهده دار کمیته های هستند با توجه به اینکه زمان زیادی باقی نمانده باید تلاش و جدیت ویژه ای به کار گیرند.

وی در ادامه با اشاره به شادی و نشاط مردم بعد از بازی تیم ملی گفت: این شادی ها باعث تخلیه انرژی جوانان و موجب نشاط در جامعه می‌شود.

برچسب‌ها