بندرعباس ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان هرمزگان از راه اندازی میز خدمت به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به ادارات و واحد های مستقر در این اداره کل خبر داد.

راه اندازی میز خدمت در اداره کل راهداری و حمل و نقل استان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان هرمزگان داریوش باقرجوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان هرمزگان اظهار داشت: ملاقات مردمی در میز خدمت برای ارائه راحت تر خدمات به ارباب رجوع و انجام حقوق شهروندی در نظام اداری است .

وی با بیان اینکه این دیدار نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد گفت: این اداره کل یکی از دستگاههای اجرایی است که به طور مستمر همه هفته جلسات دیداری را با حضور معاونین و مدیران مربوطه در نشست های مردمی برگزار میکند .
باقرجوان افزود : توجه به کاهش مشکلات ارباب رجوع و همکاران محترم در اولویت قرار دارد .
گفتنی است برنامه ملاقات مردمی در میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مدیر کل روز های سه شنبه از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ در محل میز خدمت اداره کل برگزار می گردد.

برچسب‌ها