اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان در بازدید از پروژه متروی بهارستان تاکید کرد: استانداری اصفهان با تمام توان از پروژه متروی اصفهان- بهارستان حمایت می کند.

استانداری با تمام توان از پروژه متروی اصفهان- بهارستان حمایت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، علی مقدس‌زاده افزود: استفاده از منابع مختلف مالی، پیمانکاران توانمند از جمله مزایای بسیار خوب متروی بهارستان است، همچنین تعامل و همدلی بین شرکت عمران بهارستان با شورای شهر و شهرداری بهارستان، مثال زدنی است.

وی ادامه داد: من به عنوان معاون عمرانی استاندار به تمامی دست اندر کاران این پروژه اعم از شرکت عمران و پیمانکاران خداقوت می گویم، هم نگاه خیلی خوبی وجود دارد و هم قابلیت های فنی بسیار مناسبی مشاهده می شود.

«امیر حسین رئیسی» مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان نیز در این بازدید، بر لزوم هماهنگی با شرکت مادرتخصصی شهرهای جدید و سایر نهادهای مرتبط با متروی بهارستان تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان در جلسه ای که در حاشیه این بازدید برگزار شد، تاکید کرد: متروی بهارستان، مهمترین پروژه بزرگ استان است که ظرف سه سال آینده قابلیت بهره برداری دارد.

محمدرضا احمدی با ارائه گزارشی از پیشرفت این پروژه مهم، ابراز امیدواری کرد با ورود و حمایت استانداری اصفهان از پروژه متروی اصفهان بهارستان، در آینده ای نزدیک، شهروندان از قطار شهری پیشرفته استفاده کنند.

کاظمی مشاور مدیرعامل شرکت عمران بهارستان نیز بر لزوم هماهنگی با شرکت متروی منطقه اصفهان تاکید کردند. لازم به ذکر است متروی بهارستان، ادامه ی خط یک متروی اصفهان است و به متروی اصفهان متصل خواهد شد، به نحوی که مردم اصفهان و بهارستان می توانند در هر یک از ایستگاه های خط ۱ متروی اصفهان یا ایستگاه های سیتی سنتر، راه آهن و بهارستان پیاده شوند.

در ادامه «محبی» رییس شورای اسلامی شهر بهارستان و «عیدی» شهردار این شهر نیز بر اهمیت این پروژه تاکید کردند.

همچنین پیمانکاران پروژه متروی اصفهان که جزء قوی ترین پیمانکاران شرکت عمران بهارستان در این زمینه هستند، بر ادامه این پروژه مهم و تاثیرگذار تاکید کردند.

در پایان مسئولان استانی و محلی از سایر پروژه های مهم شرکت عمران بهارستان از جمله مسکن مهر، کلانتری بهارستان، پارک بزرگ مهر و ... بازدید کردند کهامید است با تکمیل و بهره برداری از پروژه مترو بهارستان، تحول مثبت و چشمگیری را در حمل و نقل عمومی شهر جدید بهارستان شاهد باشیم.

برچسب‌ها