کرج - سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: علت آتش سوزی بازارچه ۴۵ متری گلشهر موسوم به پونه را هیچ مرجع رسمی اعلام نکرده است.

علت آتش سوزی بازارچه گلشهر هنوز مشخص نیست /حضور  آتش نشانی ۳ دقیقه پس از وقوع حادثه

محمد یساولی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص آتش سوزی بازارچه ۴۵ متری گلشهر در صبح دوشنبه امروز گفت: هنوز علت آتش سوزی مشخص نیست و تحت بررسی است.

وی با بیان اینکه از هیچ مرجع رسمی علت آتش سوزی اعلام نشده است، گفت: برای گزارشات حادثه  واعلام دلایل  این اتفاق مرجع اصلی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج است.

یساولی در ادامه گفت: گزارشی مبنی بر عمدی بودن آتش سوزی به ما اعلام نشده است و خسارت این حادثه پس از بررسی های صورت گرفته اعلام خواهد شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج گفت: وقوع حادثه آتش سوزی در بازارچه ۴۵ متری گلشهر ۶:۱۷ دقیقه صبح بوده که ماموران آتشنشانی در ساعت ۶:۲۰ دقیقه در محل حضور داشتند.

وی افزود: ۱۲ ایستگاه آتش نشانی با همراهی ۱۹ خودرو، ۴۳ امدادگر و ۱۵ پزشک در محل وقوع حادثه حضور داشتند ودرگیر این عملیات بودند.

یساولی در پایان با اشاره به اینکه ۱۲۵ هزار لیتر آب برای مهارآتش مصرف شده است، گفت: انتشار برخی خبرها مبنی بر عدم حضور به موقع ماموران آتش نشانی دربرخی شبکه های مجازی منتشر شده کذب است چراکه ماموران ما ۳ دقیقه پس از وقوع حادثه در محل حضورشدند که مستندات  این عملیات نیز وجود دارد.

به گزارش قدس آنلاین سرپرست سازمان آتش نشانی کرج در حالی از عدم مشخص شدن دلایل این آتش سوزی سخن گفته که رییس  سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری  با اشاره به اینکه این بازارچه متعلق به این سازمان نیست علت آتش سوزی بازارچه را نصب سازه های غیر مجاز عنوان کرده است.

برچسب‌ها