قزوین_ مدیرمرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از نجات کودک ۹ ساله توسط اورژانس این استان در کوهستان خبر داد.

 کودک ۹ ساله توسط اورژانس قزوین در کوهستان نجات یافت

علی فخارسلیمانی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین از نجات کودک ۹ ساله از کمای دیابتی توسط اورژانس قزوین در کوهستان خبر داد و اظهار داشت: گزارشی مبنی بر کاهش سطح هوشیاری یک دختر ۹ ساله در ارتفاعات سخت گذر سفید خانی الموت شرقی به علت افزایش قند خون به مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: به علت صعب العبور بودن مسیر، تلاش های آمبولانس رازمیان برای رسیدن به این منطقه بی ثمر ماند و در کمتر از نیم ساعت، بالگرد هوایی قزوین برای عملیات امدادی، به منطقه اعزام شد.

مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اضافه کرد: این بیمار دیابتی در کمتر از نیم ساعت، با تلاش فراوان نیروهای اورژانس هوایی از کمای دیابتی نجات یافت. 

فخار سلیمانی اضافه کرد: بعد از رسیدن به منطقه، تکنسین های اورژانس پس از اقدامات اولیه درمانی این بیمار را به بیمارستان ولایت، محل فرود بالگرد منتقل کردند و از آنجا هم مجدد توسط آمبولانس به بیمارستان قدس منتقل شد.

وی در خصوص حال عمومی مصدوم مطرح کرد: حال وی روبه بهبودی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرمرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآور شد: با حضور به موقع در صحنه های بحرانی و حوادث، تلاش داریم در نجات جان انسانها مصدومان فعالیت کنیم.

برچسب‌ها