مدیران باشگاه سایپا با شکایت رسمی از باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان خواستار رسیدگی به ماجرای انتقال غیر قانونی صیادمنش به این باشگاه شدند.

رضایتنامه صیاد منش 500 میلیون آب می‌خورد!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین،پس از اعتراض رسمی باشگاه سایپا به ماجرای عقد قرارداد صیادمنش با باشگاه استقلال، مدیران این باشگاه لیگ برتری با ارسال شکوائیه ای به کمیته تعیین وضعیت از استقلال به صورت رسمی شکایت کردند و خواستار رسیدگی فوری این کمیته به این پرونده شدند.

مدیران باشگاه سایپا رونوشت قرارداد سه سال باشگاه سایپا با صیادمنش را نیز پیوست شکایت نامه خود کرده‌اند و اعلام کردند به هیچ وجه حاضر به انجام این انتقال نیستند مگر اینکه باشگاه استقلال حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر باشگاه سایپا شود در غیر این صورت تا حصول نتیجه نهایی پیگیری های حقوقی را انجام خواهند داد.

مجموعه سایپا با استناد به ماجرای انتقال علی قلی زاده به باشگاه شالروای بلژیک اعلام کردند این باشگاه به واسطه این انتقال نزدیک به 53 هزار دلار دریافتی داشته است، در حالی که قرارداد قلی زاده با مجموعه سایپا به اتمام رسیده بود اما سهم باشگاه سایپا بابت انتقال قلی زاده به صورت قانونی پرداخت شد. به همین دلیل باشگاه استقلال در صورت تمایل به جذب صیادمنش که قرارداد سه ساله با باشگاه سایپا دارد قطعا باید رضایت باشگاه سایپا را به دست آورد در غیر این صورت این انتقال امکان پذیر نخواهد بود.

هرچند هنوز کمیته تعیین وضعیت درباره این پرونده نظری نداده است اما وکلای باشگاه سایپا به مدیران این باشگاه اعلام کرده اند برابر مقررات و آئین نامه نقل و انتقالات امکان این انتقال وجود ندارد به همین دلیل مسوولان استقلال بایستی رضایت باشگاه سایپا را بگیرند تا صیادمنش بتواند برای استقلال بازی کند. 

به نظر می آید چنانچه استقلالی‌ها همچنان اصرار به جذب صیادمنش داشته باشند باید رقمی نزدیک به 500 میلیون تومان به باشگاه سایپا پرداخت کنند تا زمینه انتقال قانونی این بازیکن را فراهم کنند در غیر این صورت باید صیادمنش دوباره به سایپا برگردد.بازگشتی که زیاد به سود وی نیست چون با این اتفاقات قطعا او در پازل تاکتیکی دایی جایی نخواهد داشت و باید خود را آماده نیمکت نشینی کند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها