کرج - سرپرست شهرداری کرج گفت: بدهی شهرداری به بانک شهر به ۶۱۰ میلیارد تومان رسیده است و در صورتی که این بدهی زودتر تسویه نشود، مدیریت شهری با بحران روبرو خواهد شد.

بدهی های بانکی شهرداری کرج به مرز بحران رسیده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا احمدی نژاد صبح امروز چهارشنبه درهفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به دریافت تسهیلات ۵۵۰ میلیارد تومانی شهرداری کرج از بانک شهر در دوره چهارم شورا افزود: در حال حاضر بدهی شهرداری به بانک شهر ۶۱۰ میلیارد تومان رسیده است و در صورتی که این بدهی زودترتسویه نشود، زیان آور خواهد بود.

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه به منظور صاف کردن بدهی های بانک شهر، تفاهم نامه ای تنظیم و به شورا ارسال شده است، گفت: در صورت افزایش تعاملات می توانیم شهرداری را از این بحران نجات دهیم.

وی به برگزاری جلسه ای با بانک شهر تهران طی هفته آینده به منظور تعاملات سازنده اشاره کرد و گفت: شهرداری تمام تلاش خود را برای خروج شهرداری از بحران اقتصادی پیش آمده انجام خواهد داد.

احمدی نژاد در خصوص حادثه بازارچه منطقه ۴۵ متری گلشهر اظهار کرد: دستورات وبرنامه هایی برای ساماندهی دست فروشان از سوی دستگاه ها تدوین شد که در عمل اتفاق نیفتاد و شهرداری نباید در این خصوص اقدام می کرد.

وی افزود: قرار بر این بود ۲۶۰ دست فروش در این مکان جانمایی شوند ولی ۸۰۰ دستفروش در این مکان قرار گرفتند این در حالی است تمام استانداردها و زیر ساخت های مورد نیاز این فضا در زمان بهره برداری پیش بینی نشده بود.

سرپرست شهرداری کرج ادامه داد: قراردادی بین فروشندگان و مالک تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری منعقد شده بود که پس از اتمام آن  فروشندگان اقدام به تخلیه محل نکردند و مالک زمین نیز راضی به حضور دستفروشان نبود.

احمدی نژاد در خصوص سایر تذکرات اعضا شورا گفت: لیست املاک و لیست بدهکاران به شهرداری به زودی تکمیل و به شورای شهر ارائه خواهد شد.

وی در پایان در خصوص اصلاح و ساماندهی نیوجرسی ها و مباحث مربوط به حمل و نقل و ترافیک نیز گفت: در این زمینه با پلیس راهور در حال بحث و بررسی هستیم و به زودی عملکرد شهرداری در این خصوص نیز تبیین می شود.

برچسب‌ها