کرج- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با درخواست از شهروندان برای کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق در روزهای گرم تابستان گفت: مشترکان در ساعات پیک از وسایل پرمصرف برقی استفاده نکنند.

مشترکان در ساعات پیک از وسایل پرمصرف برقی استفاده نکنند

ناصر اسکندری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: پیرو افزایش دما در روزهای اخیر و تداوم گرمای هوا شاهد افزایش مصرف مشترکین برق استان هستیم که باعث تحمیل بار مضاعف به شبکه های توزیع می شود.

وی افزود: با توجه به این موضوع از شهروندان محترم درخواست می شود درساعات پیک مصرف یعنی از ساعت ١٢ الی ١٦ در روز و ساعت ١٩ الی ٢٣ در شب استفاده از وسایل پر مصرف از قبیل اطو، ماشین لباس شویی و ماشین ظرف شویی خودداری نموده و نیز وسایل برودتی خود را بین دمای ٢٤ الی ٢٦ تنظیم کنند.

 اسکندری تصریح کرد: مشترکان گرامی با حداقل ١٠درصد صرفه جویی در مصرف می توانند ما را در تامین برق مطمئن و پایدار یاری کنند.

این مسئول با بیان اینکه برنامه خاموشی روزانه در مناطق مختلف استان اجرایی خواهد شد گفت: براساس تصمیمات اتخاد شده این برنامه بر اساس یک جدول زمانبندی اعمال می شود و جزییات ساعت و مناطق خاموشی ها از طریق سایت توانیر واین شرکت به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها