رشتخوار -فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار از برگزاری اردوی جهادی ۷ روزه در بخش جنگل از توابع شهرستان رشتخوار خبر داد.

اردوی جهادی ۷ روزه در مناطق محروم رشتخوار برگزار شد

سرهنگ پاسدار  علی یعقوبیان  در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین  اظهار داشت: این اردوی ۷ روزه با حضور ۱۵ نفر از بسیجیان و جهادگران حلقات صالحین در روستای محروم دوچاهی جنگل برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار عنوان داشت: جهادگران در این مدت به ساخت سرویس بهداشتی، برگزاری کلاس های عقیدتی و احکام، نشست های بصیرتی و اجرای برنامه های ورزشی در این مناطق پرداختند.
یعقوبیان عنوان کرد: اردو های جهادی در راستای ترویج فرهنگ کار و تلاش و روحیه جهادی و محرومیت زدایی درنقاط محروم رشتخوار تا پایان شهریورماه در این شهرستان ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امسال گروه های جهادی  در مناطق محروم حضور دارند، اظهار داشت: گروه های جهادی مستقر از همان منطقه و از همان روستاها به مردم خدمت رسانی می کنند و به لحاظ اینکه در طول سال در آنجا زندگی می کنند، می تواند تداوم هم داشته باشد.
وی  همچنین به مزیت های اردوهای جهادی اشاره و اظهار داشت: این اردوها علاوه بر تبیین و نهادینه کردن گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف و فرهنگ کار و تلاش و روحیه جهادی در بین احاد مردم بخشی از محرومیت را از چهره های مناطق روستایی را می زداید.

وی گفت:در سال گذشته این گروه ده ها واحد مسکونی وسرویس بهداشتی با همراهی خیرین و کمیته امداد و سپاه ناحیه رشتخوار برای محرومین احداث کردند.

رشتخوار محروم ترین شهرستان خراسان رضوی است که ۱۳ درصد جمعیت ۶۵ هزار نفری این شهرستان تحت پوشش نهاد های حمایتی قرار دارند.

برچسب‌ها