قدس انلاین : پنجمین دوره مسابقات دوی کوهستان قهرمانی کشور در خرم‌آباد برگزار شد.

رتبه ششم برای دونده‌های کوهستانی خراسان
پنجمین دوره مسابقات دوی کوهستان (اسکای رانینگ) قهرمانی کشور یادواره شهدای ورزشکار داود و کورش علی‌پناه در شهرستان خرم آباد برگزار گردید. در این دوره از مسابقات، ۸۳ مرد و ۲۶ زن شرکت کننده از ۱۷ استان در ارتفاعات کوه‌کلا (بخش پاپی ) با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در قسمت انفرادی و در بخش مردان حسن شیرقوی از آذربایجان شرقی، قهرمان شد و منصور عبدی از کردستان و حسین عابدی از فارس به رتبه دوم و سوم دست یافتند.همچنین در بخش زنان نیز فاطمه سرشتی از تهران اول شد و مژگان احمدی از لرستان و هاجر رضانژاد از فارس به مدال نقره و برنز رسیدند. نکته جالب توجه اینکه هیچیک از نمایندگان خراسان رضوی در بخش مردان و زنان موفق به حضور در جمع 8 ورزشکار برتر نشدند. 
در بخش تیمی، خراسان رضوی به رتبه ششم در بخش آقایان دست یافت. استان‌های فارس، لرستان، آذربایجان شرقی، مرکزی و تهران نیز در این بخش به ترتیب اول تا پنجم شدند.
در بخش زنان نیز در رقابت‌های دوی کوهستان، نماینده خراسان رضوی نیز باز هم به رتبه‌ای بهتر از ششم دست نیافت. در این بخش هم استان‌های فارس، تهران، البرز، لرستان و آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا پنجم شدند.

برچسب‌ها