ساری- دادستان مرکز مازندران در پاسخ به سؤال قدس آنلاین از تعطیلی دو شناگاه در مازندران خبر داد و گفت: اغلب شناگاه های مازندران در وضعیت زرد قرار دارند.

شناگاه‌های مازندران در وضعیت زرد / تعطیلی دو شناگاه در مازندران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید یونس حسینی عالمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: از محیط زیست استعلام گرفتیم و بنا بر این گزارش از ۲۲ شناگاه نمونه برداری شد و تنها ۲ مورد مشکلات زیست محیطی ندارند.

وی اضافه کرد: در ۱۸ شناگاه استان پرچم زرد نصب شد و این پرچم نشانه این است که این شناگاه ها می توانند مشکلات بهداشتی و زیست محیطی داشته باشد.

دادستان مرکز مازندران، محیط زیست را یکی از دغدغه های مهم خواند و یادآور شد: محیط زیست مازندران وضعیت مناسبی نداشته و برخی از مردم، کارخانه ها و کشتارگاه ها پساب های خودشان را به روش های نامناسب دفع می کنند.

تحت فشار نیستم

حسینی عالمی در ارتباط با رسیدگی به تخلفات مالی یکی از سازمان های شهرداری ساری گفت: متهمان این پرونده به سوالات بازپرس مربوطه پاسخ دادند و اگر نیاز به تکمیل تحقیقات باشد، انجام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تحت فشار نیستم، تاکید کرد: در این ارتباط برخورد جدی و عادلانه صورت خواهد گرفت.

دادستان مرکز مازندران با اشاره به اینکه بدنبال احقاق حقوق و اجرای عدالت هستیم، گفت: عجله برای تصمیم گیری در ارتباط با این پرونده مصلحت نیست و خبرنگاران در این ارتباط صبوری کنند.

تعطیلی ۵ معدن شن و ماسه در مازندران

حسینی عالمی ادامه داد: ۴۸ پرونده تخلف شهرداری ها و ۵۵ پروند تخلف ادارات در حال رسیدگی است.

وی از تعطیلی ۵ معدن شن و ماسه در محور هراز خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه هماهنگی جدی میان سازمان صنعت و معدن با محیط زیست و منابع طبیعی وجود ندارد.

دادستان مرکز مازندران اضافه کرد: به دادستان ها ابلاغ شد پیگیری های قضایی را تا حصول نتیجه، دنبال کنند.

حسینی عالمی خشونت را مهمترین چالش اجتماعی در مازندران دانست و گفت: گزارشی مبنی بر عمدی بودن آتش سوزی مسجد جامع ساری بدست مان نرسیده است.

برچسب‌ها