کرج- معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: با اتمام پروژه قطارشهری کرج، حدود ۱۵۰ هزار سفر بین تهران و کرج جذب خطوط ریلی می شود.

۱۵۰ هزار سفر بین تهران و کرج جذب خطوط ریلی می شود

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مهرداد تقی زاده صبح امروز سه شنبه در بازدید از پروژه خط ۲ قطار شهری کرج، ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نه چندان دور شاهد بهره برداری از پروژه ای عظیم در کرج خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه حمل ونقل درون شهری کرج با نعمت مترو رو به پیشرفت است، به نگاه ویژه معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهر سازی به حمل و نقل درون شهری اشاره کرد و افزود: این نهاد آماده کمک برای رفع موانع پروژه مترو خواهد بود.

معاون فنی و اجرایی استانداری البرز نیز گفت: استانداری البرز در کنار مجموعه مدیریت شهری، همراه با پروژه های حمل ونقل درون شهری به ویژه مترو، همکاری لازم را انجام می دهد.

خسرو ارتقایی اضافه کرد: استانداری البرز برای سرعت بخشی به پروژه های مهمی مانند مترو و بهره مندی مردم استان البرز از این پروژه، تمام اهتمام خود را به کار می گیرد.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، در ادامه ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص مطالعات جامع حمل و نقل شهری کرج، به ظرفیت فعلی خط ۵ تهران به کرج که در حال حاضر در بالاترین وضعیت در حال فعالیت است، اشاره کرد.

علی اصغر صلواتی، افزود: مطالعاتی در خصوص ایجاد یک خط جدید به منظور اتصال خط ۲ کرج به خطوط ریلی تهران با محوریت خط ۶ انجام شده و مکاتبات لازم جهت اخذ مجوز با معاونت ریاست جمهوری و شورای عالی ترافیک صورت پذیرفته است.

شایان ذکر است، در این بازدید که از ایستگاه میدان شهید آجرلو تا ایستگاه ۴۵ متری گلشهر بود، تقی زاده، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، ارتقایی معاون فنی و اجرایی استانداری البرز و مسولان سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج حضور داشتند.

برچسب‌ها