شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یک خبرنگار واقعی باید همواره آگاه،منصف ، حق‎جو، حق‌گو، امید بخش‌ و نشاط آفرین در سطح جامعه باشد.

یک خبرنگار واقعی باید همواره آگاه،منصف و حق‎جو باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شامگاه سه شنبه ۱۶ مرداد خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال استان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه، فرمانده سپاه استان و جمعی از مدیران استانی و به همت خانه مطبوعات، ارشاد استان و استانداری تجلیل شدند.

اقبال عباسی در حاشیه  این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت:نقش و اثر گذاری بی بدیل خبرنگاران همواره در سطح جامعه ساری و جاری است و خبرنگاران با قلم خود همواره زبان گویای مردم با مسئولین هستند.

وی افزود: یک خبرنگار واقعی باید همواره آگاه،منصف ، حقجو، حق‌گو، امید بخش‌ و نشاط آفرین در سطح جامعه باشد و اگر خبرنگار بتواند رسالت خود را به خوبی ایفا کند جامعه ای با نشاط، امید بخش و منسجم داریم و در غیر اینصورت یک جامعه ناسالم، مخرب و عقب مانده خواهیم داشت.

استاندار خاطر نشان کرد:ضرورت وجود خبرنگار هدایت افکار عمومی در راستای توسعه، پیشرفت و تامین امنیت ملی و منافع عمومی است که این منافع عمومی گاهی در اقتصاد، سیاست و ... بروز می کند.

شایان ذکر است، در این مراسم از ۱۸۰ نفر از فعالان مطبوعات و روابط عمومی های برتر و فعال دستگاه های استان تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها