مدیران استقلال پس از انتشار اسامی طلب کاران این باشگاه در رسانه‌ها به دنبال این هستند که چه کسی این فهرست را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

چه کسی فهرست طلبکاران استقلال را منتشر کرد؟

به گزارش قدس خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، مدیران استقلال پس از انتشار اسامی طلب کاران این باشگاه در رسانه‌ها به دنبال این هستند که چه کسی این فهرست را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

پس از انتشار فهرستی از بدهی‌های باشگاه استقلال که به ارقام ریز و درشت اشاره شده بود؛ بدهی‌هایی که عجیب بود به شکل ویژه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است، از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که آنها نسبت به انتشار فهرست بدهی‌های باشگاه با توجه به جذب چند بازیکن جدید در روزهای اخیر واکنش نشان داده‌اند. مسوولان استقلال اعتقاد دارند که فهرست بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به مراتب بیشتر از استقلال است اما چرا فقط برای باشگاه استقلال منتشر شده است؟

استقلالی‌ها اعتقاد دارند چطور وقتی که استقلال بازیکنی نمی‌توانست بگیرد و روزهای سختی را سپری کرد، صحبت از بدهی‌ها نشد؟ چرا اکنون که استقلال دو، سه بازیکن گرفته که زمانش هم دیر شده است و به گواه کارشناسان باز هم از پرسپولیس عقب افتاده، چرا باید با انتشار بدهی‌ها تیم وارد حاشیه شود؟ مسوولان استقلال اعتقاد دارند که برخی‌ها به دنبال جذب چند بازیکن توسط باشگاه، در صدد ایجاد حواشی هستند تا به اهداف‌شان برسند. استقلال با توجه به همین مشکلات و حواشی که پیش آمده این روزها بازیکن خارجی جذب می‌کنند. هرچند که فصل پیش قرار شد این باشگاه به دلیل مشکلات ارزی دیگر بازیکن خارجی نگیرد اما در نهایت باز هم مجبور به عقد قرارداد با خارجی‌ها شدند.

هرچند استقلالی‌ها به سرمنشا این اتفاق هیچ اشاره ای نمی‌کنند اما برخی زمزمه های پنهانی حکایت از این دارد که انگشت اتهام مدیران استقلال به سمت و سوی نزدیکان باشگاه پرسپولیس است اما هیچ سند و مدرکی برای اثبات این مساله وجود ندارد به همین دلیل آنها با کد در این خصوص صحبت می‌کنند تا شاید هوادارانشان متوجه اصل ماجرا شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها