رشت_ نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان حامیان داخلی مذاکره با آمریکا را انسان‌هایی ذلیل دانست و گفت: رییس جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی خود نتوانست دل مردم را شاد کند.

رئیس جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی خود نتوانست دل مردم را شاد کند

به گزارش قدس آنلاین،  آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: برخی افراد به دنبال ترویج فرهنگ مجرد ماندن در جامعه هستند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه چنین افرادی ازدواج را مانع لذت‌جویی و تنوع‌طلبی انسان در مسائل جنسی می‌دانند گفت: چنین تفکراتی مقدمه زیر پا گذاشتن احکام شرعی است.

آیت‌الله فلاحتی عدم ارضای شهوت جنسی را عاملی برای بروز مشکلات ذهنی و جنسی دانست و خاطرنشان کرد: ترویج کنندگان فرهنگ تجرد از این مسئله برای ترویج بی‌بند و باری استفاده می‌کنند.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه فرهنگ تجرد در میان برخی از اقشار جامعه نفوذ کرده است تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که برخی افراد اصلا به دنبال ازدواج نیستند و می‌خواهند مجرد زندگی کنند.

وی فرهنگ تجرد را برگرفته از تفکرات اومانیسمی دانست و خاطرنشان کرد: این تفکر که به انسان‌گرایی نیز مشهور است انسان را بدون وابستگی به خدا و پیامبران تعریف می‌کند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه زندگی بشر می‌بایست با الگوبرداری از سیره پیامبران و قرآن پیش برود ابراز داشت: انسان باید نیاز جنسی خود را ارضا کند اما نباید این امر سبب بی‌اخلاقی و بی‌بندوباری شود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اثرات منفی لجام گسیختگی در جامعه بسیار زیاد است گفت: این تعبیر که اگر ازدواج کنیم برای ما محدودیت‌ ایجاد می‌شود تفکر غلطی است که سبب ترویج لجام گسیختگی در جامعه شده و امروز نمونه آن را در برخی کشورهای غربی می‌بینیم.

امام جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت امام جواد(ع) خاطرنشان کرد: این امام بزرگوار جوان‌ترین امام است که در سن 25 سالگی با سمی که همسرش به او خوراند به شهادت رسید.

وی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را الگویی برای تمامی جوانان دانست و با اشاره به فرا رسیدن ایام سالروز ازدواج این دو بزرگوار گفت: ثمره این ازدواج پاک امتداد مسیر امامت تا امروز است.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری بالندگی یک ملت بر این پایه استوار است که مولفه‌های قدرت خود رت تقویت کند افزود: صبر و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان پوشالی انقلاب یکی از مولفه‌های کشور است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اقدامات موذیانه دولت آمریکا علیه ملت ایران گفت: دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم است و به همین دلیل اعلام کرده بود که مردم بعد از نماز جمعه راهپیمایی کنند اما مردم خام نیستند و تنها از مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال حمایت از اپوزیسیون‌های بی‌انصاف داخلی و ایجاد فضای رسانه‌ای علیه انقلاب است ابراز داشت: رییس جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی خود نتوانست دل مردم را شاد کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال محدود کردن صنعت موشکی ایران و همچنین جلوگیری از حمایت ایران از گروه‌های مقاومت است افزود: آمریکا همواره به جهان خیانت کرده و ما دیگر آزمون و خطا نکرده و با آن‌ها مذاکره نمی‌کنیم.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکا آمریکا براساس برجام قرار بود تحریم‌های خود علیه ایران را بردارد تصریح کرد: مقام معظم رهبری از ابتدای مذاکرات فرموده بودند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در سراسر جهان و حمایتش از گروه‌های تروریستی خاطرنشان کرد: آمریکا در حالی ایران را حامی تروریست می‌داند که در از عربستانی حمایت می‌کند که به اتوبوس کودکان یمنی حمله می‌کند.

امام جمعه رشت یمن را فلسطین دوم و عربستان را کشوری صهیونیستی دانست و اظهار داشت: آمریکا از تمام جنایات و آدمکش‌های جهان حمایت می‌کند و باز هم داعیه‌دار مذاکره است.

وی افرادی را که در داخل کشور از مذاکره با آمریکا حمایت می‌کنند انسان‌هایی ذلیل دانست و عنوان داشت: جای تاسف است که رسانه‌های ما هنوز در مقابل چنین افرادی موضع نگرفته‌اند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه امروز فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران بلند است ابراز داشت: ما تمام ملت‌های جهانی را گرامی‌ می‌داریم اما همواره از قاتلان و قدرت‌های پوشالی اعلام برائت می‌کنیم.

آیت‌الله فلاحتی آمریکا را کشور "قداره‌کش" دانست که از ابتدا نیز قابل اعتماد نبود و خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره از آمریکا اعلام برائت کرده و دیگر فریب او را نمی‌خورند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها