۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 614094

کمپانی Meizu روز گذشته، پرچمداران جدید خود با مدل‌های ۱۶ و ۱۶ Plus به صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی‌ها حاشیه نمایشگر بسیار باریکی دارند و حسگر اثر انگشت آن زیر صفحه نمایش قرار دارد.

پرچمداران Meizu به صورت رسمی معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین،شرکت Meizu با انتظاری که از آن می‌رفت، روز گذشته پرچمداران خود را با سر و صدای کمی به صورت رسمی معرفی کرد. گوشی‌های ۱۶ و ۱۶ Plusاین شرکت به عنوان پرچمدار Meizu معرفی شدند. این گوشی‌ها دارای حاشیه بسیار باریکی در کناره‌های صفحه نمایش خود هستند و حسگر اثر انگشت آن‌ها زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. نمایشگر Meizu ۱۶ اندازه‌ای ۶ اینچی و نمایشگر Meizu ۱۶ Plus آن اندازه ۶.۵ اینچی دارد.

Meizu ۱۶ Plus نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۱۶۰ دارد. زیر این نمایشگر اسکنر اثر انگشتی تعبیه شده است که برای باز کردن قفل صفحه نمایش به ۰.۲۵ ثانیه زمان نیاز دارد. لبه‌های کناری این گوشی تنها ۱.۷۵ میلیمتر است. به همین دلیل، پهنای این گوشی ۷۸.۲ میلیمتر است یعنی پهنایی به اندازه iPhone ۸ Plus خواهد داشت. البته نسبت به گوشی اپل، پرچمدار Meizu بیش از ۹۰ درصد پنل جلوی خود را به نمایشگر داده است.

دوربین پشتی این دستگاه دو لنز با قدرت ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسل دارد. لنز ۲۰ مگاپیکسلی آن لنز telephoto است. مدل لنزهای این گوشی IMX ۳۸۰ و IMX ۳۵۰ است. دوربین سلفی Meizu ۱۶ و Meizu ۱۶ Plus دارای لنز ۲۰ مگاپیکسلی است که با فناوری هوش مصنوعی و کیفیت HDR به افزایش کیفیت تصاویر گرفته شده توسط این دوربین کمک می‌کند. این ویژگی‌ها شبیه ویژگی‌های دوربین Meizu ۱۵ هستند.

پردازنده این دستگاه Snapdragon ۸۴۵ است و با سیستم بخار، خنک کنندگی و مقاومت دستگاه را بهبود می‌بخشد. باتری Meizu ۱۶ Plusدارای ظرفیت۳۵۷۰ میلی‌آمپر و از فناوری mCharge شرکت Meizu برای شارژ این دستگاه استفاده شده است. قیمت این مدل از پرچمدارMeizu از ۴۷۰ تا ۵۸۵ دلار است که بسته به سه مدل آن تغییر خواهد کرد.

Meizu ۱۶ هم دارای نمایشگر Super AMOLED و رزولوشن +۱۰۸۰ است اما اندازه آن ۶ اینچ و باتری آن ۳۰۱۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد. قیمت Meizu ۱۶ هم از ۳۹۵ دلار تا ۴۸۵ دلار به نسبت رم و حافظه داخلی آن قابل تغییر است.

گفتنی است، هر دو مدل Meizu ۱۶ در چین برای پیش‌فروش گذاشته شده‌اند و در تاریه ۱۶ آگوست به صورت فیزیکی به فروش می‌رسند.

پرچمداران Meizu به صورت رسمی معرفی شدند

پرچمداران Meizu به صورت رسمی معرفی شدند

پرچمداران Meizu به صورت رسمی معرفی شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها