وزیر ورزش و جوانان گفت: مشکل کی‌روش با فدراسیون فوتبال در حال حل شدن است.

سلطانی‌فر: مشکل کی‌روش با فدراسیون فوتبال در حال حل شدن است

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درخصوص آخرین وضعیت همکاری کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران گفت: مشکل کی‌روش با فدراسیون در حال حل شدن است.

وی همچنین از تصویب اساس‌نامه کمیته ملی پاراالمپیک در دولت خبر داد و گفت:‌  بر اساس توافقات صورت گرفته، مقرر شد اساس‌نامه جدید این کمیته را تقدیم دولت کنیم که ۶ جلسه در کمیسیون تحصصی بررسی و امروز به تصویب رسید که بر همین اساس موانع و موارد برای استقلال این کمیته از سرراه برداشته شده است.

وی ادامه داد: در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت یک تفاهم‌نامه با وزارت کشور امضا کردیم که در زمینه توانمندسازی و تقویت اجتماعی سمن‌ها است که با توجه به این تفاهم‌نامه صدور مجوز فعالیت آن‌ها تسهیل خواهد شد. ان‌شاالله امیدوار هستیم نزدیک به ۲۰۰۰ سازمان مردم نهاد که توسط وزارت ورزش و جوانان احداث شده به فعالیت‌های اجتماعی بپردازند.

سلطانی‌فر در پاسخ به ویال خبرنگار تسنیم مبنی بر آخرین وضعیت بدهی‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت:‌ از سال گذشته با سامان‌دهی دقیقی که در وضعیت دو باشگاه انجام دادیم و با بررسی وضعیت اسپانسرینگ و سایر موارد بیش از ۸۰ درصد بدهی‌های قطعی پرداخت شده است. لیست‌هایی هم که مطرح می‌شود اعادهایی از سوی افراد حقیقی و حقوقی است که باید یا به تائید AFC و یا فدارسیون فوتبال برسد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها