دونده طلایی ایران در بازی های آسیایی اندونزی گفت: مطمئن بودم مدال می گیرم ولی حقیقت موضوع انتظار طلا را هم نداشتم.

بازیهای آسیایی ۲۰۱۸؛حسین کیهانی: انتظار مدال طلا نداشتم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حسین کیهانی پس از ورود به ایران گفت: در ماده ۳ هزار متر با مانع واقعا رقیبان سرسختی داشتم و جدای حریفان آسیایی، چهار رقیب آفریقایی از کشورهای الجزایر و مراکش و دو نفر از کنیا داشتم که برای کشورهای عربی کار می‌کردند و واقعا رکوردهای خیلی خوبی داشتند.

وی ادامه داد: باید هم از لحاظ فکری هم بدنی دارای آمادگی بالایی می بودیم تا بتوانیم پیروز میدان شویم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و من مدیون سجاد مرادی اسطوره دوومیدانی آسیا هستم که خیلی به من کمک کردند. همچنین از دست‌اندرکاران فدراسیون و از رئیس فدراسیون که از لحاظ روحی به ما خیلی دلگرمی می دادند تشکر می کنم.

کیهانی افزود: خدا را شکر توانستم نتیجه خیلی خوبی بگیریم و رکورد بازی ها و رکورد ملی را شکستم و اولین طلای تاریخ دوومیدانی ایران در ماده ۳ هزار متر با مانع را کسب کردم.

وی توضیح داد: در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع هم تکنیک، هم سرعت و هم توان باید در کنار هم باشد تا نتیجه خوبی کسب کرد که ما همه این فاکتورها را به خوبی تمرین کرده بودیم و آمادگی کامل داشتیم برای مسابقات و خدا هم کمک کرد که اتفاق خاصی افتاد و من توانستم مدال طلا را بگیرم. مطمئن بودم طلا می گیرم ولی حقیقت موضوع انتظارش را هم نداشتم.

کیهانی در پایان گفت: از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که به رشته دوومیدانی توجه ویژه کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم از این به بعد نیز در مسابقات جهانی و المپیک همچنان با نگاه حمایتی به این رشته توجه کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها