ملی پوش شیرجه درباره آسیب دیدگی اش در روز مسابقات بازی‌های آسیایی گفت: با درد شیرجه می‌زدم چون حیفم می‌آمد پس از تمریناتی که پشت سرگذاشته بودم در مسابقه حاضر نشوم.

نظرپور: با تزریق کورتون به مسابقات رسیدم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، شهنام نظرپور ملی پوش شیرجه، در روز نخست رقابت‌های شیرجهِ بازی‌های آسیایی از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد.

شهنام نظرپور پس از بازگشت از بازی‌های آسیایی بیان کرد: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته بودم. صبح روز مسابقه در تمرینات از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شدم به حدی که نمی‌توانستم پای چپم را تکان دهم. پزشک دهکده پس از معاینه‌ام اعلام کرد که نمی‌توانم در مسابقه شرکت کنم.

ملی پوش شیرجه در ادامه تصریح کرد: متاسفانه مسابقه آن روز را از دست دادم اما با تزریق کورتون به مسابقات روز بعد رسیدم البته که با درد بود  ولی پس از ۵-۶ ماه تمرین متمرکز در اردو و ۲-۳ سال ترمینات غیر متمرکز حیفم آمد که در مسابقات شرکت نکنم. با درد در مسابقه شرکت کردم، شیرجه های نرمالی زدم و اگر با آمادگی کامل شرکت می‌کردم می توانستم رتبه چهارم را کسب کنم.

وی با اشاره به حضور شیرجه روهای اندونزی افزود: تیم اندونزی در حالی در این بازی‌ها چهارم شد که در بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا آنها را گرفته بودیم.

نظرپور در پاسخ به این سوال که با توجه به کسب مدال برنز تیم شیرجه در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۶، امید زیادی برای کسب مدال برنز در ماده هماهنگ تخته ۱۰ متر وجود داشت؟ گفت: مدال برنز سال ۲۰۱۶ در حالی به دست آمد که کره شمالی در آن مسابقات شرکت نکرد چرا که کره تنها در بازی‌های آسیایی و المپیک حاضر می‌شود. نکته دیگر که حتی باعث تعجب میرابیان(مربی تیم ملی شیرجه) نیز شد حضور مربیان چینی در اکثر تیم‌ها بود. در این دوسالی که از مدال برنز ما در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ می‌گذرد همه کشورها سرمایه گذاری خوبی را انجام داده‌اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها