پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم حضور تعداد زیادی سرخپوش در لیست تیم‌ملی گفت: کی‌روش به موقع در خصوص پرسپولیس کج‌سلیقگی کرد و بازیکنان پرسپولیس را دعوت نکرد.

کج‌سلیقگی به موقع کی‌روش در خصوص "پرسپولیس" در آستانه بازی حساس با الدحیل

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مرتضی فنونی زاده در خصوص حضور یک نماینده از پرسپولیس در جمع اردونشینان تیم ملی گفت: به هر حال انتخاب اول و آخر با سرمربی تیم است. اما فکر نمی کنم کسی با لیست کارلوس کی روش موافق باشد. سرمربی تیم ملی کج سلیقگی اش را نشان داد. مگر می توان بهترین مدافع و مهاجم چند فصل لیگ برتر را ندید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: البته برای اولین بار می گویم رفتار کی روش به نفع پرسپولیس خواهد شد. چون این تیم بازی بسیار حساسی مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا دارد. برانکو ایوانکوویچ هم به عنوان سرمربی پرسپولیس می تواند تیمش را آنطور که دوست دارد آماده بازی مهم در آسیا کند. علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان تنها نماینده پرسپولیس در تیم ملی است و دیر نگران مصدوم شدن بازیکنان این تیم در آستانه بازی با الدحیل نیستیم.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در هفته ششم رقابت های لیگ برتر نیز صحبت کرد و گفت: این تیم نمی تواند در تهران دردسر درست کند. پرسپولیس باید نساجی را قدرتمندانه شکست دهد و خودش را برای بازی با الدحیل آماده کند.

فنونی زاده راجع به احتمال صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کار بسیار سختی است. برانکو در این زمینه تجربه کافی را دارد و می تواند بار دیگر توانایی های خود را بروز دهد. باید تمام کسانی که ادعای پرسپولیسی شدن دارند در این بازی به کمک پرسپولیس بیایند.

وی در پایان درباره احتمال حضور گادوین منشا به دلیل محرومیت سیامک نعمتی در بازی برگشت با الدحیل خاطرنشان کرد: اتفاقا منشا نشان داده است در آسیا عملکرد بهتری داشته است. او می تواند از پس مدافعان تنومند الدحیل برآید و باعث شود تا این تیم در ارسال هایی که به عمق دفاع حریف خواهد داشت موقعیت گلزنی ایجاد کند. فکر می کنم پرسپولیس اگر بازی همیشگی خود را در کنار صبر و حوصله هواداران انجام دهد می تواند به مرحله بعدی برسد. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها