مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: اعزام زائران این استان به سرزمین وحی از طریق فرودگاه بیرجند ۲۰ الی ۲۳ مرداد ماه سال جاری  انجام شد.

فرودگاه بیرجند میزبان کاروان عشق/ ۲۱ شهریور آغاز پروازهای بازگشت حج تمتع خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هادی سلامی مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت ۲۳۵۳ زائر در قالب  در قالب ۱۷ کاروان با انجام ۱۰ پرواز برای انجام مناسک حج به عربستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: بازگشت حجاج از مدینه نیز از چهارشنبه ۲۱ شهریورماه سال جاری آغاز شده و نخستین کاروان حجاج خراسان جنوبی ساعت ۰۱:۱۵ بامداد ۲۱ شهریورماه با پرواز شماره  ۱۵۶۳ ایران ایر وارد فرودگاه بین المللی بیرجند خواهند شد.
مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی افزود: پروازهای برگشت حجاج تا بیست و سوم شهریورماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با همکاری تمام ارگانهای مشارکت کننده در عملیات حج آماده پذیرش و میزبانی حجاج هستیم و تلاش می شود رفاه هرچه بیشتر حجاج و استقبال کنندگان در این ایام حاصل شود و پروازها با کمترین مشکل و تاخیر و با ایمنی کامل صورت گیرد.

سلامی گفت: تمامی تلاش بر این است که با کمک ارگان‌های دیگر و با بکارگیری تمام امکانات، سرعت روند ترخیص حجاج را افزایش داده و از زمان ایستایی آنها بکاهیم تا بتوانیم همانند پروازهای رفت در برگشت نیز پایان خوبی برای سفر معنوی حجاج رقم بزنیم.

مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت : اقدامات  موثری جهت رفاه حال استقبال کنندگان در فرودگاه بیرجند صورت  گرفته است.

 وی از استقبالکنندگان  خواست ضمن همکاری‌ با مسئولان فرودگاه به منظور جلوگیری از راه‌بندان و ایجاد سهولت در خروج حجاج از فرودگاه و تسریع در رفت و آمد مسافران پروازهای داخلی قبل از عزیمت به فرودگاه از طریق تلفن ۱۹۹ و یا مراجعه به پرتال فرودگاه بیرجند به نشانی www.birjand.airport.ir از آخرین وضعیت پرواز حجاج  مطلع شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها