ایلام- مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال جاری ۲۸ واحد صنعتی استان به شبکه گاز سراسری متصل شده اند.

۲۸ واحد صنعتی ایلام به شبکه گاز سراسری متصل شدند

عباس شمس الهی مدیرعامل شرکت گاز استان روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه یکی از اهداف این شرکت اتصال بنگاه های صنعتی و واحدهای تولیدی به شبکه سراسری گاز است، اظهارداشت: در سال ۹۵ حدود ۴۵ واحد صنعتی، کشاورزی، تولیدی و ... گاز دار شده و این تعداد در سال گذشته به ۶۹ واحد افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه نرخ فروش گاز به مشترکین را شرکت ملی گاز ایران تعیین می کند، افزود: قیمت گاز برای بخش های مختلف خانگی، صنعتی، کشاورزی و ... متفاوت است و نرخ هر مترمکعب گاز در واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی از قیمت گاز خانگی گران تر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بیان داشت: سازمان های حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در جریان تعیین قیمت گاز مصرفی مشترکان هستند و این نرخ ها طوری تنظیم شده که آسیبی به تولیدکنندگان وارد نشود.

عباس شمس الهی با تأکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز در همه بخش های خانگی، اداری، صنعتی، تولیدی، کشاورزی و ...، خاطرنشان ساخت: حادثه هیچگاه خبر نمی کند و از مشترکین می خواهیم که در هنگام استفاده از مصرف گاز اصول ایمنی را رعایت کرده تا شاهد بروز حوادث ناشی از گازگرفتگی و یا دیگر حوادث مشابه نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها