همدان- مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از اجرای طرح کاردکس الکترونیک پرستاری در بیمارستان غرضی ملایر طی یک ماه آینده خبر داد.

اجرای طرح کاردکس الکترونیک پرستاری در بیمارستان غرضی ملایر

 به گزارش قدس آنلاین علیرضا صفری  مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان  از راه‌اندازی کاردکس الکترونیک پرستاری در بیمارستان غرضی ملایر خبر داد و اظهار کرد:‌ در هفته‌های آتی شاهد اجرای کاردکس الکترونیک در بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان ملایر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مقدمات لازم برای اجرای این طرح فراهم شده است، افزود: با انتخاب همدان به عنوان پایلوت اجرای طرح کاردکس پرستاری سازمان تامین اجتماعی، این طرح را ماه گذشته اجرایی کردیم و اکنون به دنبال اجرای آن در بیمارستان غرضی ملایر هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان بیان کرد: در حال حاضر در تمام بخش‌های پرستاری بیمارستان آتیه همدان از کاردکس الکترونیک استفاده می‌شود که قصد داریم آن را در دیگر بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان نیز اجرا کنیم.

وی با اهمیت به اجرای طرح کاردکس الکترونیک، تاکید کرد:‌ کاردکس‌های دستی قبلاً خطاهای پرستاری را بالا می‌برد که الکترونیکی شدن آن گامی مثبت در راستای ارائه خدمات با کیفیت خواهد بود.

صفری با اشاره به اینکه سال ۹۵ اقدامات اجرای کاردکس الکترونیکی پرستاری در سازمان تامین اجتماعی آغاز شد و اکنون شاهد اجرای آن در استان هستیم، افزود:‌ انتخاب همدان به عنوان پایلوت اجرای طرح اتفاق خوبی بود ودر حال حاضر از مزیت آن بهره‌مند هستیم.

وی اجرای کاردکس الکترونیک پرستاری را گامی مثبت برای مراقبت پرستاری و ایمنی بیمار دانست.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها