فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت: دشمن در حال ایجاد شکاف است و نباید اجازه دهیم این شکاف بیشتر بیشتر شود از دیگر برنامه های دشمن ایجاد جنگ روانی دوقطبی بین معیشت و موشک است.

دوقطبی موشک و معیشت عملیات روانی دشمن است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"سردارعلی قاسمی" فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی شامگاه روز گذشته یک شنبه 18 شهریور در مراسم یادواره شهدای محله میان ده شهرستان بشرویه که با حضور باشکوه مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:سابقه فرهنگی و اجتماعی مردم شهرستان در راستای برگزاری یادواره شهدا و پاسداشت انقلاب و اسلام بسیار درخشنده است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی بیان کرد: در طول ۲ سال است  تلاش می شود با تشکیل ۲۷ کمیته و ۸۵۰ برنامه تدارک دیده شده  با محوریت فرهنگی ،هنری و نمایشی و ساخت ۳۰۰ فیلم داستان و انیمیشن ،۱۵۰ کتاب  در حال اجرا است و هدف این است که سال ۹۷ فضای عطراگین شهادت در تمام شهرستان ها بپچید و تجلیل از شهدا به نحو شایسته صورت گیرد.

" فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی  تصریح کرد: شهدا نیازی به تجلیل ما ندارند چرا که انان در پیشگاه خداوند سربلند هستند و این ما هستیم که نیاز به فرهنگ شهدا داریم که در این راستا تمام مسولان،خیرین،مردم دوستار فرهنگ شهادت و بسیجیان همه در حال تلاش برای این کنگره هستند که برنامه هایی از جمله ساخت فیلم ها و انیمیشن ها و راه اندازی نمایشگاه ها تاثیر بسیار زیادی در  جامعه به جای میگذارد.

قاسمی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم بیان کرد:خون شهدا برکت افرین است چرا که انچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته در راه خدا تقدیم کردند ، امروز در استانه ماه محرم  هستیم و برگزاری این یادواره در این محله با سابقه تاریخی مذهبی یاداوری کنگره بزرگ عاشورای حسینی است و این یادواره ها نیز گوشه ای از روش و مسیر امام حسین را یاداوری میکند و راه شهدا همان راه رسول الله می باشد.

وی افزود: شهدا تمام هستی و انچه خداوند به انان داده بود در راه خدا هزینه کردند ،زمان شناسی مورد توجه شهدا بوده است و در مهم ترین زمان تاریخی با شناخت ولی امر خود به فرمان رهبری لبیک گفتد و تمام وصیت شهدا پشتیبانی از ولایت بوده است .

" فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت شناخت دشمن زمان بیان کرد: دشمن شناسی نیز در همان زمان جنگ دوران دفاع مقدس مهم بود و حتی بودند افرادی که برای انحراف فکر رزمندگان تلاش میکردند ولی انچه دشمنان انتظار داشتند نه تنها محقق نشد بلکه راه قدس از کربلا میگذرد و امروز دنبال میکنیم و شهدا علی رغم مشکلات زیادی که وجود داشت نا امید نشدند و خداوند انان را یاری کرد.

 قاسمی فرهنگ شهادت در دنیا  را بی رقیب  دانست  و گفت: حتی برخی کشورها کشته هایشان در جنگ را تجلیل میکنند ولی فرهنگ شهید و شهادت بی رقیب است که بجز در جهان اسلام در جای دیگری نیست ،افتخار ما داشتن چنین فرهنگ بزرگی است که دارای عمق،برش و اوج گرفتن است.

وی  با اشاره به موضوعات روز و مسائل کشور هم  بیان کرد:امام عزیز فرهنگ مجاهدت ، تلاش و قیام در راه حق و ایستادن در برابر طاغوت را زنده کرد ،انگلیسی ها و امریکایی هایی که حقوق انان از ایران ما میگرفتند با انقلاب اسلامی از کشور ما رانده شدند و ایران از یوغ استکبار جهانی ازاد شد و ایرانی که در دوره شاهنشاهی مستمره و برده امریکا بود با مجاهدت انقلابیون ازاد شد.

" فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: بی شک امریکایی که منافع  و ابهت پوشالی خود را از دست داد تصمیم گرفت تا ایران اسلامی را از بین ببرد و از هیچ توطئه ای از نفود و ترور و فتنه و جنگ  گرفته تا ایجاد عملیات روانی فروگذار نکرد و امروز به دنبال ایجاد چندین مشکل در کشور است که  جنگ روانی از مهم ترین ان می باشد که بسیار اسیب زا است.

 قاسمی تصریح کرد: در دوران حضرت علی جنگ روانی انچنان کرد که برخی حضرت علی را از دین خارج میدانستند و حتی کاروان امام حسین را خارجی نامیدند  و یاری اش نکردند و یزید مشروب خوار ،زناکار و زنا زاد را امیر مومنان خطاب کرده و امام حسین را خارج از دین قلمداد میکنند که نتیجه جنگ روانی است و امروز امریکا به دنبال جنگ روانی بسیار شدید است و در ابعاد و موضوعات جدید و ابزارهای مختلف کار میشود.

وی در خصوص  اعمال تحریم ها هم گفت:در تمام بخش ها اعم از شرکت ها و کارخانه ها و حتی دولتی ها برنامه تحریم علیه ایران و هر کسی به نوعی با ایران ارتباط دارد اعمال کرده اند.

" فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی  با اشاره به جنگ اقتصادی گفت:جنگ فرهنگی و اقتصادی بیش از گذشته در حال اجرا است و هر چند دشمن در صحنه های مختلف فرهنگی شکست خورده ولی متاسفانه هنوز قربانی میدهیم ولی در جنگ اقتصادی بیشتر کار میشود.متاسفانه ما هنوز در بخش اقتصادی هنوز روی پای خود نایستاده ایم هرچند در برخی بخش ها خودکفا هستیم ولی کشورهایی که با ایران داد و ستد میکردند وابستگی به امریکا دارند ضعیف هستند و با یک رفتار امریکا پا پس میکشند.

قاسمی افزود: ۴۰ سال در محاصره اقتصادی هستیم ولی سال های اخیر به دلیل خیانت ها ،سهل انگاری و غفلت ها اثر جنگ اقتصادی نمود پیدا کرده و قشر ضعیف را تحت تاثیر قرار داده است که همه ما باید تلاش کنیم که از این گردنه عبور کنیم که  مهمترین اقدام وحدت است چرا که دشمن با ایجاد اختلاف ،تعصب نژادی قومی و قبیله ای و سیاسی در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: حمایت از دولت،رسیدگی دولت به وضعیت مردم  بارها از سوی رهبری گوشزد شده  که مراقب باشیم وحدت برهم نخورد و امیدوار کردن مردم بسیار مهم است که در مقابل جنگ روانی دشمن قرار دارد.

" فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه نگرانی برای وضعیت اقتصادی وجود دارد ولی نباید توکل به خدا را فراموش کرد افزود: همه به دنبال وضعیت اینده اقتصاد کشور بوده و نگرانی ها برای گرانی وجود دارد ولی باید یاس را کنار بگذاریم و با توکل به خداوند متعال؛در راه شکوفایی اقتصادی و تحمل مشکلات  صبر را پیشه کنیم.

وی افزود: دشمن در حال ایجاد شکاف است و نباید اجازه دهیم این شکاف بیشتر بیشتر شود از دیگر برنامه ها دوقطبی بین معیشت و موشک جنگ روانی ایجاد کرده است.

قاسمی با تاکید بر اهمیت قدرت نظامی  گفت: ضمن اینکه مساله اقتصاد و معیشت و رسیدگی در اولویت و ارزشمند است مساله دفاعی ، امادگی دفاعی و جبهه مقاومت نباید تضعیف شود چرا که دشمن ابتدا تضعیف هسته ای ،جبهه مقاومت و موشکی در دستور کار قرار میدهد و بعد سیطره  میکند ولی  کور خوانده است چرا که مردم همواره پا در رکاب انقلاب و اسلام هستند.

" فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی  به ایجاد اختلاف  و مساله شیعه و سنی نیزدر جنگ روانی  اشاره کردو گفت: وهابیت و تکفیری ها به سرکردگی امریکا ،عمارت و اردن و عربستان در حال تلاش است تا آنجا که ۴۰ گروه  با محوریت اسرائیل در داخل کشور آشوب و نارضایتی ایجاد کنند که یک پاسگاه عمده انان طی دو روز کوبیده شد.

وی افزود: اسرایل تلاش میکند وارد مرز ایران شود و پهنه وسیعی از ارزش های اسلامی را تقلیل کند و به دوران طاغوت برگرداند تا زیر چتر امریکا باشیم که مردم ایران هیچگاه اجازه نمیدهند نقش های دشمن محقق شود.

قاسمی به حاشیه های اختلاف افکنی بین برادران ایران و عراق هم اشاره کردو  گفت: امروز با راه انداری بحث های بیخودی میان عراق و ایران فاصله میاندازند و منافقین را با تمام قوا تجهیز کرده ند تا از مرز خوزستان وارد شوند و تمام هدف انان تخریب اربعین حسینی است که پذیرایی بیش از ۲۰ میلیون زائر و لشکر حسینی سراسر جهان بوده که لرزه بر اسراییل انداخته است.

" فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: دشمن با ایجاد آشوب قصد دارد تا مسیر کربلا را از جمعیت خالی کنند و چقدر  دشمنان احمق هستند که تصور میکنند مردمی که برای زیارت جان داده اند امروز میدان خالی میکنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان حضرت محمد هم گفت: به منظور امادگی روحیه بسیجیان یک رزمایش دو مرحله ای در سرار کشور اغاز شده که در ۱۴ شهریور مرحله اول رزمایش محمد رسول الله انجام شد و  بیش از ۲۰ گردان این رزمایش را در استان انجام دادند و مرحله نهایی در مهرماه و پایان هفته دفاع مقدس که از گردان های مختلف  با حضور ۲۰ هزار نفر رزمایش اجرا خواهند کرد و بیش از یک میلیون بسیجی در کل کشور این رزمایش برگزار میشود .

قاسمی افزود: حدود ۱۰۰ هزار بسیجی نیز در استادیوم ازادی درمحضر رهبری رزمایش را اجرا خواهند کرد.

" فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی  با اشاره به رزمایش خدمت  و توجه به محرومان هم گفت: برای اینکه بتوانیم محرومیت زدایی کنیم ۲۲۰ گروه جهادی بسیج برنامه ریزی شده که به مناطق محروم  و هرکجا که نیاز باشد اعزام میشوند.

وی افزود: این انقلاب اسلامی شکست خوردنی نیست و قطعا به دست صاحب اصلی خود میرسد بی شک مشکلات ،سختی ها و  مشقت ها وجود دارد و باید ثبات قدم باشیم و چرا که خروجی انقلاب اسلامی ما بیداری است که گروه گروه و دسته دسته به اسلام می پیوندند و ایران تنها نیست بلکه چشم بسیاری از مستضعفان جهان به کشور ما است.

" فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی  با اشاره به وضعیت عراق و افغانستان گفت: نگاهی به عراق و افغانستان بیندازیم که امریکایی ها اشغال کرده و قصد داشتند بعد از اینکه دو دیوار ایران را گرفتند وارد شوند ولی کور خواندند و دیدیم که در سوریه و یمن هم چند سال در حال جنگ هستند ولی مردم مبارز یمن و سوریه اجازه نداند و با چنگ و دندان حفظ کردند و امروز یمن مجهز شده به موشک و پهباد است که و این نتیبجه ایستادگی است.

قاسمی تاکید کرد: همه ما تکلیف داریم پرچمی که شهدا بلند کرده اند زمین نیفتد و به وصیت شهدا که الگوی ما هستند عمل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها