گیلان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: استان گیلان هزار و ۶۹۱ بهورز و ۹۶۹ خانه بهداشت فعال دارد و در آینده‌ای نزدیک ۲۸۳ بهورز در مناطق مختلف استان گیلان جذب می‌شوند.

جذب ۲۸۳بهورز، در مناطق مختلف استان گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،دکتر محمد عباسی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بهورزی از خدمات مهم و ارزشمند حوزه سلامت بوده که همواره نیازمند توجه است، اظهار کرد: بهورزان بهترین لحظات زندگی خود را صرف کمک به بیماران می‌کنند. بهورزان نمادی بزرگ از خدمت صادقانه و بی‌منت در جامعه هستند و نقش این زحمت کشان در ارتقاء سلامت جامعه بسیار ارزنده است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه سلامت جامعه امروز با تلاش و کوشش ویژه بهورزان به نقطه مطلوبی رسیده است، اظهار کرد: استان گیلان هزار و ۶۹۱ بهورز و ۹۶۹ خانه بهداشت فعال دارد و در آینده‌ای نزدیک ۲۸۳ بهورز در مناطق مختلف استان گیلان جذب می‌شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ادامه داد: در حال حاضر، بیماری‌های غیر واگیر یک معضل بزرگ در حوزه سلامت است و باید همانند بیماری‌های واگیر با این پدیده مقابله کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: بیماری‌های غیرواگیر آسیب جدی را به سلامت، اقتصاد و فرهنگ جامعه وارد می‌کند و مقابله با این بیماری‌ها نیازمند فعالیت جدی است.

وی با بیان اینکه بهورزان بهترین خدمات مراقبتی و بهداشتی را در راستای ارتقا سلامت جامعه به مردم ارائه می‌دهند، افزود: کشور در ماه‌های اخیر با بحران‌های شدید اقتصادی مواجه است و همکاری و تعامل تمامی آحاد جامعه در گذر از این بحران مثمر ثمر خواهد بود.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها