رئیس فدراسیون‌فوتبال ایران با حضور در آیین افتتاحیه ششمین فستیوال فوتبال‌پایه پسران گفت: در تمام بخش‌های فوتبال در آسیا بهترین هستیم و نباید دچار سکون شویم.

در تمام بخش‌های فوتبال در آسیا بهترین هستیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مهدی تاج در آیین افتتاحیه این فستیوال اظهار داشت: من ابتدا از کلیه عوامل و برگزارکنندگان این برنامه در سراسر کشور تشکر می کنم. همچنین جا دارد تشکر کنم از پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال که به این رویداد توجه نشان دادند و در این مراسم حاضر شدند.

 رییس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: تردیدی وجود ندارد که ما باید بهترین شرایط را برای تیم های پایه فراهم کنیم. این فستیوال هم نشان می دهد که فوتبال در کشور ما زنده است و فردا از آن ما است.

وی افزود: ما امروز بهترین تیم فوتبال، فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتسال بانوان در آسیا هستیم اما اگر می خواهیم این روند ادامه داشته باشد نباید دچار سکون شویم بلکه لازم است با پویایی و حرکت به کار خودمان ادامه بدهیم.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: خوشبختانه در این بخش شاهد اتفاقات خوبی هستیم. اینگونه فستیوال ها نشان می دهد که آینده از آن ماست. خوشبختانه فوتبال و شناسایی استعدادها را  در سراسر کشور دنبال می کنیم و با این فعالیت ها همچنین تقسیم تمامی بخش های کشور به ٩ منطقه موجب می شود امکان شناسایی تمامی بازیکنان مستعد را داشته باشیم.

مهدی تاج در پایان گفت: به عقیده من این روش منطقی و درست است و حمایت از تیم های پایه تنها راهی است که موجب توسعه فوتبال کشور خواهد شد. خوشحالم که این اتفاق مبارک افتاده و امیدوارم اینگونه رویدادها استمرار و تداوم داشته باشد تا آینده سازان فوتبال کشور را شناسایی کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها